کد مطلب: 

240324

برای سرداری که اکنون آرزوی شهادت دارد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت: حاجی زاده به خواست مردمش مقابل دوربین ها قرار گرفت و آبروی یک عمر مجاهدت خالصانه اش را شرافتمندانه هزینه تصمیم خطای یک شخص در شرایط بسیار سخت کرد.
برای سرداری که اکنون آرزوی شهادت دارد

به گزارش سیتنا، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در واکنش به سخنان امروز سردار حاجی زاده در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت:

حتم دارم جمله ای که سردار حاجی زاده گفت که ای کاش مرده بودم و این روز را نمیدیدم از اعماق وجود و دلشکسته این سرباز وفادار وطن بیرون آمده است.

حاجی زاده به خواست مردمش مقابل دوربین ها قرار گرفت و آبروی یک عمر مجاهدت خالصانه اش را شرافتمندانه هزینه تصمیم خطای یک شخص در شرایط بسیار سخت کرد.

حادثه خیلی تلخ است. یک سو عزیزانی که پاره وطن بوده اند در آسمان پرپر شده اند و سوی دیگر سربازانی که تمام عمرشان را هزینه امنیت این مردم کرده‌اند احساس شکست و غم می کنند.

خداوند تاوان این داغ بزرگ که ترامپ و دولت تروریستش به دل ملت ایران گذاشت را خواهد ستاند.

به حاجی زاده و همه سربازان وطن می گویم این ملت بزرگ و شریف هیچگاه قدرناشناس نبوده است. همه ما سوگوار آنها هستیم که رفته‌اند اما فراموش نمیکنیم امثال شما عمری است که جانتان را کف دست گرفته اید و برای امنیت این مردم در بیابان‌های منطقه می‌جنگید.

آنهایی که اکنون به سپاه فحاشی می‌کنند از جای دیگری دلشان پر است. از کور شدن چشم فتنه در منطقه... از رزم چشم‌نواز شما در عین الاسد!

میدانم که امشب از خدا فقط شهادت میخواهی...

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 1
2020-01-11 22:50

افزودن دیدگاه جدید