کد مطلب: 

240321
وزیر صمت در جلسه‌ی قرارگاه رونق تولید، تاکید کرد:

ضرورت فعال‌سازی حداکثری ظرفیت‌های بخش خصوصی/ تولید داخل، اولویت نخست وزارت صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه قرارگاه رونق تولید، گفت: اعتقاد راسخ دارم که با تاسی از روحیات و منش شهید حاج قاسم سلیمانی، هر یک از ما در حوزه کاری خود می توانیم با قدرت و به راحتی از مشکلات موجود عبور کنیم.
ضرورت فعال‌سازی حداکثری ظرفیت‌های بخش خصوصی/ تولید داخل، اولویت نخست وزارت صمت

به گزارش سیتنا، دکتر رضا رحمانی افزود: ما امروز در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و یکی از مقتضیات آن همراهی و همکاری همه عوامل موثر برای رفع موانع پیش روی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در تامین بسیاری از اقلام کالایی مورد نیاز کشور، برنامه خودکفایی و قطع وابستگی مدنظر این وزارتخانه است و خوشحالیم که امروز در موارد متعددی چند گام از دشمن جلوتر هستیم.

رحمانی تصریح کرد: در بخش های مختلف، به ویژه در حوزه تولید، تشکل ها و فعالان بخش خصوصی گام های خوبی برداشته اند و ضرورت دارد سایر ظرفیت های موجود در این عرصه، از جمله بخش تعاونی ها نیز در تامین و توزیع مورد توجه قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا توفیقات موجود در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری کشور حفظ شود.

وزیر صمت تاکید کرد: برخی آثار تحریم ها صرفاً روانی است که با اطلاع رسانی بهنگام و جلب مشارکت مردم می توانیم به سهولت از آن ها عبور کنیم.

رحمانی گفت: تولید داخل اولویت نخست ماست و به تناسب آن در تامین مواد اولیه ضرورت دارد واحدهای تولیدی در داخل کشور و نیازهای آنها مورد توجه و اولویت قرار گیرد.

وی افزود: وجود برخی واسطه گری های غیرقانونی در خصوص بعضی از اقلام کالایی و مواد اولیه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و حتماً با متخلفین بدون کوچکترین مماشاتی باید برخورد شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: هر بخش یا فردی که روند تعادلی بازار را به هم بریزد برابر قانون، باید به سختی با آن برخورد شود و ما تا جایی که می توانیم باید حقوق مصرف کنندگان را مورد توجه قرار دهیم.

رحمانی در پایان با اشاره به گزارشات ارائه شده از روند تولیدات خودرویی کشور گفت: اقدامات انجام شده در بخش خودروسازی کشور و روند تولیدات، کاملا قابل توجه بوده و با اصلاحاتی که در حال انجام است این صنعت شرایط بهتری را نیز تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-01-11 22:36

افزودن دیدگاه جدید