کد مطلب: 

240239

راه‌اندازی مرکز تماس پاسخگویی به ابهامات رمزهای پویای بانکی: پاسخگویی کارشناسان ٩١٠٠٩٩۶٠ به صورت شبانه‌روزی

مرکز تماس کاشف با شماره ٩١٠٠٩٩۶٠ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات و یا انتقادات مردمی در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری پیرامون رمزهای پویای کارت‌های بانکی می‌باشد.
مرکز تماس کاشف راه‌اندازی شد

به گزارش سیتنا، روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط‌ با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایید.

در همین زمینه مرکز تماس کاشف با شماره  ٩١٠٠٩٩۶٠ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات و یا انتقادات هم‌میهنان در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌باشد.

شایان ذکر است تماس با مرکز فوق در تمامی استان‌های کشور به جز ایلام و کهکیلویه و بویراحمد بدون نیاز به پیش‌شماره امکان‌پذیر بوده و هموطنان محترم ساکن در استان‌های مذکور برای تماس با این مرکز باید ٠٢١٩١٠٠٩٩۶٠ را شماره‌گیری کنند.

لازم به ذکر است امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک از ۱۷ دی‌ماه شروع شده و تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری به تدریج تا پایان دی‌ماه این خدمت را ارائه می‌دهند.

هموطنان گرامی لازم است برای ارائه تاییدیه شماره تلفن همراه از طریق ارتباط با مرکز تماس بانک خود یا شعبه‌ و یا وب‌سایت بانک خود اقدام نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-09 10:48

افزودن دیدگاه جدید