کد مطلب: 

240233

بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوک‌های سیاسی خود ادامه می‌دهد

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوک‌های سیاسی خود ادامه می‌دهد گفت: مردم نیز دریافته اند که نباید دارایی خود را در معرض ریسک آن قرار دهند.
بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوک‌های سیاسی خود ادامه می‌دهد

به گزارش سیتنا، عبدالناصر همتی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و اقدامات تلافی‌جویانه ایران علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا نوشت: رویدادهای چند روز اخیر چهره دهشناک و بی‌رحم آمریکا را بیش از پیش نشان داد ولی همزمان ثابت کرد که مقاومت و دلیری ملت ایران توطئه همه جانبه و فشار حداکثری را به شکست کشیده است.

وی همچنین با اشاره به ادعاهای ترامپ در نطق امشب خود مبنی بر افزایش فشار تحریم‌ها علیه ایران نیز تاکید کرد: ادعای افزایش تحریم‌ها نیز یک طبل توخالی است که حتی خودشان نیز باور ندارند و نشانه مهمی است از اینکه آنچه تاکنون کرده‌اند با شکست مواجه شده است. بانک مرکزی در خط مقدم جبهه مقاومت اقتصادی با کمک دولت و سایر ارکان نظام شرایط را به گونه‌ای مدیریت کرده است که خنثی شدن تلاش‌های آمریکا در فشار حداکثری گواه آن است.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین در پیام خود اشاره کرد: بانک مرکزی با قدرت بیشتر و با تدبیر لازم تلاش خود را برای خنثی سازی هرگونه تلاش برای بی ثباتی بازارها خواهد کرد. اطمینان دارم مدیریت عملی و دقیق بازارها تاکنون موفق بوده و لذا با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

همتی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی سیاست‌های پولی و ارزی مورد نظر خود برای کمک به رشد اقتصادی و کنترل تورم را در ادامه سال جاری و سال آینده عملیاتی می‌کند، افزود: لایحه بودجه ابزارهای مناسبی را برای تحقق این اهداف پیش بینی کرده است و این اقدامات کمک لازم به کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را خواهد کرد.
وی در بخش پایانی پیام خود آورده است: بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوک‌های سیاسی خود ادامه می‌دهد و مردم عزیز نیز دریافته‌اند که نباید اجازه سودجویی به فرصت طلبان در این بازار بدهند و دارایی خود را در معرض ریسک آن قرار دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-01-09 01:06

افزودن دیدگاه جدید