کد مطلب: 

240071

دانش‌بنیان‌های برتر صادراتی به نمایشگاه تکنولوژی عمان می‌روند

شرکت‌های توانمند و برتر صادراتی ایرانی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حضوری مستقل در نمایشگاه "تکنولوژی عمان" خواهند داشت.
دانش‌بنیان‌های برتر صادراتی به نمایشگاه تکنولوژی عمان می‌روند

به گزارش سیتنا، نمایشگاه تکنولوژی عمان یکی از رویدادهای پرمخاطب در حوزه فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات است که هر سال به میزبانی مسقط پایتخت عمان برپا می‌شود. در این نمایشگاه بین‌المللی فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه از سراسر دنیا مشارکت می‌کنند و آخرین دستاوردهای خود در این عرصه را به نمایش می‌گذارند.

تعداد بازدیدکنندگان اعلام شده نشان می‌دهد که این نمایشگاه بالاترین رکورد جذب مخاطبان طی ٢۵ سال گذشته را داشته است. به همین دلیل این نمایشگاه فرصت و مجال خوبی برای دانش‌بنیان‌های فعال حوزه فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات ایرانی است تا با حضور در آن، آخرین دستاوردها، محصولات و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند و با به‌روز‌ترین تجهیزات این حوزه آشنا شوند.

همچنین این نمایشگاه به آنها اجازه می‌دهد که با شرکت‌های متناظر خود در دیگر کشورها ارتباط بگیرند و بازار خود را در دنیا توسعه دهند. با توجه به اهمیت بالای این اتفاق، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور مستقل دانش‌بنیان‌ها در این نمایشگاه حمایت می‌کند.

شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند و برتر صادراتی برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس اینترتنی www.tesc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-01-05 10:43

افزودن دیدگاه جدید