کد مطلب: 

239967

واکنش جهانبخش به پاک شدن تصاویر شهید سردار سلیمانی: کار اینستاگرام قابل درک نیست

علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه برایتون انگلیس نسبت به پاک شدن عکس‌های شهید سردار قاسم سلیمانی از سوی اینستاگرام واکنش نشان داد.
واکنش جهانبخش به پاک شدن تصاویر شهید سردار سلیمانی: کار اینستاگرام قابل درک نیست

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دنبال حمله تروریستی بامداد امروز (جمعه) آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد موجی از واکنش‌ها، تسلیت و ابراز همدردی جامعه ورزش را هم به دنبال داشته است. با این حال، واکنش‌هایی که عمدتاً در شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است، از سوی این شبکه اجتماعی سانسور می‌شود.

اینستاگرام پست‌ها و استوری‌هایی که کاربران به اشتراک می‌گذارند را حذف می‌کند که یکی از این موارد در خصوص علیرضا جهانبخش بوده است. بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و ستاره این روزهای تیم فوتبال برایتون انگلیس که شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفته بود. با این حال جهانبخش پس از پاک شدن عکسی که از این سردار سپهبد منتشر کرده بود، بار دیگر با انتشار تصویر او نسبت به این اقدام اینستاگرام اعتراض کرد.

علیرضا جهانبخش با انتشار تصویر سردار سپهبد، حاج قاسم سلیمانی در صفحه شخصی‌اش نوشت: «چرا اینستاگرام باید پست‌های مربوط به کسی که از مرزها و ناموس ما دفاع می‌کنه رو پاک کنه. قابل درک نیست...».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-01-03 23:21

افزودن دیدگاه جدید