کد مطلب: 

239882

بهره‌گیری از نیروهای جوان جزء برنامه‌های اصلی شرکت زیرساخت است

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در جمع مدیران این شرکت، تاکید کرد: صرفه جویی، کاهش هزینه ها و استفاده درست از منابع بودجه از دغدغه های اصلی است و نسبت به اجرای کامل و دقیق آن باید اهتمام ویژه داشته باشیم.
بهره‌گیری از نیروهای جوان جزء برنامه‌های اصلی شرکت زیرساخت است

به گزارش سیتنا، حمید فتاحی در جلسه شورای اداری مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: صرفه جویی و کاهش هزینه ها محور برنامه ریزی برای سال آینده است و در این خصوص باید بودجه در شرکت بویژه در استان ها باید به صورت هدفمند، کارا و اثربخش صرف شود.

وی افزود: برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکاران برای نگهداری زیرساخت های ارتباطات در استان ها حرکت بزرگی بود که با شرایط سالم، شفاف و منطبق با مقررات در آذر ماه سال جاری انجام شد.

فتاحی بهره گیری از نیروهای جوان برای اهداف مدیریت را جزء اهداف اصلی برنامه های شرکت برشمرد و گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و درست ضمن انتقال دانش و تجربه از نیروهای کارآمد و زبده قدیمی به نسل جوان، فرآیند جانشین پروری نیز انجام شود.

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت های بخش خصوصی و تعامل حداکثری بین بخش خصوصی و دولتی، ضرورت همکاری های متقابل و سازنده زیرساخت با ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه تکریم و تجلیل از خدمات هاشمی معاون سابق فناوری اطلاعات مدیرعامل، رادکانی معاون سابق فنی مدیرعامل و نظر پور مدیر ارتباطات زیر ساخت شهرستان های استان تهران و امور هماهنگی استان ها، برگزارشد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب آغ بیات به عنوان معاون فنی و اصغریان به عنوان معاون فناوری اطلاعات به آنان اهداء شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-02 10:02

افزودن دیدگاه جدید