کد مطلب: 

239855
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست‌های مشترکانی که مشکلاتشان را در درگاه "ارسال پیام و ارتباط مستقیم با مدیرعامل" ثبت کرده بودند، خبر داد.
گزارش مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از پیگیری درخواست‌ها و شکایات مشترکان

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

‌دو ماه پیش از این، از راه‌اندازی سامانه رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مشترکان و مردم عزیز در سایت شرکت مخابرات ایران گفته بودم.

امروز و بعد از گذشت چند ماه از فعالیت این درگاه با نام "ارسال پیام و ارتباط مستقیم با مدیرعامل"، در صفحه اول سایت شرکت مخابرات، بیش از ۳۱۰۰ پیام را دریافت کرده‌ام که از این تعداد بیش از ۲۸۰۰ پیام بطور کامل پیگیری و پاسخگویی شده و مابقی نیز با توجه به گستردگی و لزوم زمان بیشتر برای حل و فصل موضوعات در فرایند پاسخگویی قرار دارد.

در این کانال ارتباطی، فضایی بی‌واسطه برای ارتباطی موثرتر فراهم کردیم و با همت گروهی از مدیران، معاونان و کارشناسان و نمایندگان سامانه در سراسر کشور به صورت روزانه پاسخگوی مسائل و درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان هستیم.

همچنان پاسخگو و پذیرای درخواست‌ها، انتقادها و پیشنهادهای شما برای عملکردی بهتر هستم.

انتهای پیام

دسته بندی: 

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه

یادداشت