کد مطلب: 

239760

افتتاح دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (IKT2019)

دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (IKT2019) با حضور دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و دکتر وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات در محل سالن شهید حیدر اتابکی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.
افتتاح دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (IKT2019)

به گزارش خبرنگار سیتنا، دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (IKT2019) با هدف کاربردی کردن موضوعات حوزه ICT، صبح امروز سه‌شنبه (۱۰ دی ۱۳۹۸) در محل سالن شهید حیدر اتابکی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز بکار کرد.

این همایش که از دیروز به مدن چهار روز شروع بکار کرده است، با برپایی سخنرانی‌های علمی، ارائه‌ی مقالات، پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی ادامه خواهد یافت.

در این دوره از کنفرانس، شعار «ایران هوشمند» مدنظر است و یکی از پنل ها هم به این موضوع اختصاص داده شده که به مفهوم ایران هوشمند و ابعاد متفاوت آن از منظر بازیگران متفاوت پرداخته می شود.

یکی دیگر از پنل های اصلی در این کنفرانس به اقتصاد دیجیتال می پردازد و موضوع این کنفرانس به دلیل هم پوشانی دیجیتالی شدن تمام مسائل و خدمات اقتصادی و تاثیر آن بر زندگی و رفاه مردم مورد توجه قرار گرفته است.

حدود ۹ متخصص و استاد در این حوزه طی سه روز روی عناوین مختلف مانند تحول دیجیتال، فناوری ICT، محاسبات کوانتومی، اینترنت اشیاء، پردازش سیگنال، یادگیری عمیق، هوش مصنوعی و امنیت سخنرانی خواهند کرد.  

هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد بستری برای انتقال دانش میان صنعت و دانشگاه می باشد که در کنار ارائه های علمی، شرکت‌هایی در حوزه های مرتبط هم در نمایشگاه جانبی کنفرانس حضور دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-31 09:48

افزودن دیدگاه جدید