کد مطلب: 

239720

کارگاه‌های آموزشی با محوریت اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی در پژوهشگاه ICT برگزار شد

به همت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه روز نخست از برگزاری دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (۲۰۱۹ IKT )، 12 کارگاه آموزشی با محوریت اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی برگزار شد.
کارگاه‌های آموزشی با محوریت اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی در پژوهشگاه ICT برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (۲۰۱۹ IKT ) در حالی روز نخست خود را پشت سر گذاشت که کارگاه های آموزشی با محوریت موضوعات تخصصی در محل پژوهشگاه ICT برگزار گردید.

هوشمندسازی و هوش مصنوعی یکی از موضوعاتی بود که محوریت تعدادی از این کارگاه ها از جمله آشنایی با بسترهای تست و توسعه اینترنت اشیا؛ خدمات، فرصت ها و چالش ها، کامپیوتر جهانی: برنامه نویسی شبکه اتریوم و قراردادهای هوشمند و شاخص ها و مدل بلوغ شهر هوشمند را در بر می گرفت.

موضوع اقتصاد دیجیتال نیز یکی دیگر از محورهای اصلی این کارگاه ها را تشکیل داد. به گونه ای که کارگاه هایی با عناوین رویکردها و الزامات جدید تنظیم مقررات در اکوسیستم دیجیتال، موضوعات کلیدی تحول دیجیتال و نیازمندی های نقشه راه، به اشتراک گذاری و تحلیل اطلاعات، طراحی امنیت از مبنا، تحول صنعت بانکداری با چارچوب «باین»، اینترنت کوانتومی، اصول و مبانی فناوری جعل عمیق، اپتیک کوانتومی و نظریه پیچیدگی محاسباتی و مدیریت دانش در مراکز نوآوری امروز برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، در سه روز باقیمانده از دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (۲۰۱۹ IKT )، موضوع هوش مصنوعی، خدمات الکترونیکی و اقتصاد دیجیتال در پنل های تخصصی مورد تحلیل بیشتری و از سوی مدعوین علمی دانشگاه های مطرح کشور، قرار می گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-30 16:55

دیدگاه‌ها

تصویر ملیکا
مطلب خوبی بود سپاسگذارم
ارسال شده توسط ملیکا در 09 دى 98 - 19:07

افزودن دیدگاه جدید