کد مطلب: 

239707

بهره‌برداری از ۱۷ سایت همراه اول شهری و جاده ای - روستایی پرسرعت در خوزستان

۱۷ سایت پرسرعت شهری و جاده ای- روستایی به منظور توسعه و ارتقا شبکه ارتباطی همراه اول در خوزستان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.
بهره‌برداری از ۱۷ سایت همراه اول شهری و جاده ای - روستایی پرسرعت در خوزستان

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، به منظور توسعه و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و برخورداری شهروندان از شبکه ارتباطی و اینترنت پرسرعت همراه اول و با هدف جلب رضایت مشترکان ، سایتهای پرسرعت شهری ساختمان اداری مخابرات و روستایی منازل سازمانی ظپادگان حمیدیه با تکنولوژی ۴G، سایتهای روستایی- جاده ای عوده، ایستگاه بامدژ با تکنولوژی ۴G و غیزانیه، وسایتهای شهری منزل دغاغله و پردیس اهواز با تکنولوژی ۳G و ۴G مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین سایت های شهری صفی آباد و روستایی- جاده ای فضیلی دزفول با تکنولوژی ۴G و سایتهای شهری منزل مهدی پور و مرکز مخابرات لالی با تکنولوژی ۳G و ۴G و سایتهای شهری فلکه اول چهاربیشه مسجدسلیمان، خیابان بدر الوان شوش، مدرسه ۲۲ بهمن هندیجان، قلعه تل باغملک، مرکز مخابرات گتوند و مرکز مخابرات هفتکل با تکنولوژی ۴G نصب نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: بهره برداری و ارتقا تکنولوژی در این سایتها در راستای توسعه و رفع مشکلات پوششی و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در این مناطق و بهره مندی مشترکان از اینترنت با سرعت بالا صورت گرفته است.

گفتنی است پروژه فاز ۸ که از ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۸ به منظور بهبود و بهره مندی مشترکان از شبکه ارتباطی پرسرعت همراه اول با ارتقای ۷۱ تکنولوژی در ۶۵ سایت همراه اول استان خوزستان شروع شده است، کارشناسان و متخصصان حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان با تلاش مضاعف توانستند تاکنون ۴۸ ارتقا تکنولوژی ازاین پروژه را در سایت های استان انجام و آنها را وارد مدار و مورد بهره برداری قرار دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-30 13:42

افزودن دیدگاه جدید