کد مطلب: 

239678

اقدام شیطانی مرد تهرانی با زنی 27 ساله با دسترسی به تصاویر تلگرام!

مرد جوان با دسترسی به اطلاعات گوشی زن جوان برای رسیدن به درخواست های شوم و گرفتن پول اقدام به تهدید انتشار تصاویر خصوصی طعمه اش کرد.
اقدام شیطانی مرد تهرانی با زنی 27 ساله با دسترسی به تصاویر تلگرام!

به گزارش سیتنا، سرهنگ "تورج کاظمی" رئیس پلیس فتا تهران، گفت: زن 27 ساله ای با در دست داشتن شکایتی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت: فردی با دسترسی به تصاویر خصوصی اش که در شبکه اجتماعی بارگذاری شده بود، وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی می کند و به ازای آن مبالغی را تقاضا کرده است.

وی عنوان داشت: شاکی در این خصوص مرد جوانی را معرفی و اظهار داشت که برای نصب مودم تلفن خانه ام در موتورهای جستجو گر، شماره شرکتی را پیدا کردم و با اپراتور شرکت تماس گرفتم. مردی از طرف شرکت به خانه ام مراجعه و هنگام نصب مودم مدعی شد که خط موبایلم دارای ایراد فنی است و در برقراری ارتباط مودم خلل ایجاد می کند. من هم بدون بررسی موضوع و دقت در عدم ارتباط خطوط تلفن ثابت و با تلفن همراه، گوشی همراهم را به وی دادم و چند دقیقه ای وارد گوشی ام شد و برخی از برنامه های را بررسی کرد. غافل از اینکه وی به این بهانه وارد شبکه اجتماعی تلگرام تلفنم شده و تعدادی از مخاطبین و تصاویر شخصی ام را کپی برداری کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شاکی به غیر از مرد به شخص دیگری مظنون نبود، گفت: تحقیق در این خصوص آغاز شد و ماموران موفق شدند مردی 31 ساله ساکن شرق تهران را شناسایی و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا دعوت کنند.

رئیس پلیس فتا افزود: متهم که چاره ای جز به اعتراف در مواجهه حضور نداشت، گفت: در یک لحظه وسوسه شدم و به بهانه رفع ایراد فنی وارد تلگرام گوشی شاکی شدم. در ابتدا خواستم که همه آنها را پاک کنم ولی طمع وسوسه مانع این کار شد و شروع به مزاحمت و درخواست های نامتعارف از شاکی کردم و از ایشان طلب بخشش را دارم.

کاظمی عنوان کرد: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای معرفی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-30 07:00

افزودن دیدگاه جدید