کد مطلب: 

239574
اطلاعیه‌ی سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران:

علی‌رغم وجود قوانین حمایتی و حسن نیت مدیران، نبود رویه‌ی تضمین شده در پرداخت‌ مطالبات، به تضعیف شرکت‌های تولیدی و مهندسی و نهایتا تعطیلی آنان منجر می‌شود/ به اختصاص بودجه، تامین مالی و سیستم پرداخت مناسب توجه ویژه شود

سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران ضمن تشکر از اعلام مواضع مدیران وزارتخانه‌های صنعت و معدن و ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورهای در رابطه با حداکثر استفاده از توانمندی‌های تولیدی و خدمات فنی مهندسی، تاکید کردند: از مسئولان انتظار می‌رود در کنار نگاه‌های فنی و پروژه‌ای، به اختصاص بودجه، تامین مالی و سیستم پرداخت مناسب نیز توجه داشته باشند.
اعلام مواضع مدیران وزارتخانه‌های صمت و ارتباطات و اپراتورهای ارتباطی پیرامون حداکثر استفاده از توانمندی‌های تولیدی و خدماتی داخل قابل تقدیر است/ اختصاص بودجه، تامین مالی و سیستم پرداخت مناسب به شرکت‌های داخلی نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد

به گزارش سیتنا، سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران طی اطلاعیه ای از اعلام مواضع مدیران وزارتخانه‌های صنعت و معدن و ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورهای ارتباطی در رابطه با حداکثر استفاده از توانمندی‌های تولیدی و خدمات فنی مهندسی تقدیر کردند.

در بخشی از اطلاعیه‌ی مشترک سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران آمده است:

مشکل جدی در مسیر شرکت‌های داخلی، عدم دریافت به موقع مطالبات مالی خود از این کارفرمایان و نبود یک رویه‌ی تضمین شده در پرداخت‌هاست که ادامه‌ی این روش علیرغم وجود قوانین حمایتی خوب و حسن نیت مدیران، منجر به تضعیف شرکت‌های تولیدی و مهندسی و خدای ناکرده تعطیلی آنان خواهد شد.

ما همگی از مشکلات مالی این کارفرمایان اطلاع داریم و می‌دانیم افزایش درآمد از طریق انجام توسعه و ارتقای ظرفیت حاصل می‌شود. برای رفع مشکلات مالی در راه توسعه، بانک‌های تخصصی مانند پست بانک، صنعت و معدن و صندوق های حمایتی و توسعه ای با همین نیت ایجاد شده که استفاده‌ی درستی از آنها نمی‌شود.

لذا از مجریان و مسئولان دلسوز و معتقد به استفاده از توانمندی‌های داخلی انتظار می‌رود در کنار نگاه‌های فنی و پروژه‌ای و افتتاح‌های خود، به اختصاص بودجه، تامین مالی و سیستم پرداخت مناسب نیز توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-28 15:22

افزودن دیدگاه جدید