کد مطلب: 

239520
نتایج شکایات مشترکان خدمات ارتباطی در سامانه‌ی رگولاتوری؛

افزایش شکایات مردمی از کیفیت سرویس، پشتیبانی و ارائه‌ی خدمات اینترنت اپراتورهای تلفن همراه

به استناد نتایج ثبت شده‌ در سامانه‌ی ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی در درگاه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بیشترین شکایات کاربران از خدمات اینترنت اپراتورهای تلفن همراه در حوزه کیفیت سرویس و همچنین پشتیبانی و ارائه خدمات است که در آبان‌ماه نسبت به ماه قبل روند افزایشی داشته است.
افزایش شکایات مردمی از کیفیت سرویس، پشتیبانی و ارائه‌ی خدمات اینترنت اپراتورهای تلفن همراه

به گزارش سیتنا، در حال حاضر سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفته تا کاربران با مراجعه به این سامانه اعتراضات خود نسبت به خدمات اپراتورها را با ذکر مکان جغرافیایی اعلام کرده و منتظر پیگیری موضوع از طرف رگولاتوری باشند.

از طرفی اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان آبان ماه سال جاری را منتشر کرده است.

شکایات ثبت‌شده در سامانه سپاس حاکی از آن است که بیشتر این شکایات، در حوزه خدمات اینترنتی هستند، همان‌طور که چندی پیش هم سید محمد امامی -مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- اعلام کرده بود که بیشترین شکایت مشترکین مربوط به حوزه اینترنت است.

نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده از همراه اول حاکی است؛ در  آبان‌ماه در حوزه اینترنت، ۴۵۸ شکایت ثبت شده که ۴۳ درصد شکایات مربوط به کیفیت سرویس بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه افزایش داشته است.

در اپراتور ایرانسل، در  آبان‌ماه در حوزه اینترنت ۶۲۰ شکایت ثبت شده که ۴۷.۲ درصد شکایات مربوط به کیفیت سرویس بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه افزایش داشته است.

همچنین در اپراتور رایتل، در  آبان‌ماه در حوزه اینترنت ۵۷ شکایت ثبت شده که ۵۲.۶ درصد شکایات مربوط به کیفیت سرویس بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه افزایش داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-27 19:22

افزودن دیدگاه جدید