کد مطلب: 

239261
یک عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران در دومین میز تعمیق ساخت داخل در صنعت مخابرات:

سیستم‌های بانکی کشور برای رفع مشکلات مالی تولیدکنندگان داخلی پاسخگو نیستند/ وزارت صمت ثبات رویه را برای سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان داخلی حفظ کند (+فیلم)

مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، گفت: از وزارت صمت به عنوان نماینده و حامی تولیدکنندگان داخلی که کمک کرده در کشور اشتغال ایجاد کنیم، خواهش می‌کنم با وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تا جایی که می‌توانند ارتباط نزدیکی داشته باشند تا مشکلات مالی شرکت‌های تولیدکننده داخلی رفع شود.
سیستم‌های بانکی کشور برای رفع مشکلات مالی تولیدکنندگان داخلی پاسخگو نیستند/ وزارت صمت ثبات رویه را برای سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان داخلی حفظ کند (+فیلم)

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس مهرداد میراسماعیلی، مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، در مراسم دومین میز تعمیق ساخت داخل در صنعت مخابرات که در دومین روز نمایشگاه تلکام پلاس 98 برگزار شد، گفت: در قراردادهای خارجی به دلیل نوع ارتباط بین‌المللی و استاندارد ارتباطی که براساس اینکوترمز برقرار است، واریزی قراردادها را باید به صورت LC یا نقدی و قبل از هم انجام دهیم یا اگر هم قرارداد مدت‌دار است، باید با یک تاریخ مشخص باشد.

وی، ادامه داد: در قراردادهای داخلی بعضا واریزی مشخص نیست و شرکت‌های داخلی دچار مشکلات بسیار زیاد مالی در گردش مالی خود هستند. سیستم‌های بانکی ما به هیچ عنوان برای رفع مشکلات مالی این شرکت‌های تولیدکننده داخلی پاسخگو نیستند.

میراسماعیلی، اظهار کرد: از وزارت صمت به عنوان نماینده و حامی تولیدکنندگان داخلی که کمک کرده در کشور اشتغال ایجاد کنیم، خواهش می‌کنم با وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تا جایی که می‌توانند ارتباط نزدیکی داشته باشند تا مشکلات مالی شرکت‌های تولیدکننده داخلی رفع شود.

وی، ادامه داد: مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اعلام کردند با قراردادهایی که با تولیدکنندگان داخلی بستند توانستند ایجاد اشتغال کنند یا در ارگ جدید از سال گذشته تا کنون افزایش سه برابری نیروی انسانی در محروم‌ترین نقاط کشور داشتیم. پخش کردن کارها در شرکت‌هایی که در نقاط دور دست هستند، می‌تواند برای اشتغال کمک خوبی باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم تا همراه اول، ایرانسل و باقی اپراتورها نیز در زمینه‌ی تولیدات، قراردادهای خوبی را در بحث تولید تجهیزات داخلی داشته باشند. 

مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، گفت: به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات شاهد این هستم که بازخوردهای خوبی در قراردادهای بخش پاور و غیره با تولیدکنندگان داخلی بسته شده است.

عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات، خاطرنشان کرد: از وزارت صمت می‌خواهیم ثبات رویه را برای ما نگه دارد تا با اطمینان خاطر سرمایه‌گذاری کنیم، ما که در ایران هستیم با علاقه انتخاب کردیم که در کشور بمانیم. از حمایت وزارت صمت، شرکت مخابرات ایران و اپراتورها به دلیل حمایتی که از ما می کنند سپاسگزاریم و امیدواریم این راه ادامه داشته باشد.

فیلمبردار: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-23 15:49

افزودن دیدگاه جدید