کد مطلب: 

239196
رییس هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در گفت‎وگو با سیتنا:

نمایشگاه تلکام را از مجموعه‌ای برای گشت‌وگذار به نمایشگاهی تخصصی تبدیل کردیم/ نمایشگاه تلکام سال آتی را با حجم و کیفیت چند برابری برگزار می‌کنیم (+فیلم)

رییس هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، گفت: بر خلاف نمایشگاه های قبلی تلکام که به مجموعه‌ای برای گشت و گذار تبدیل شده بود و نمی توانست نتیجه‌ی مطلوب داشته باشد، نمایشگاه امسال به صورت تخصصی و کاربردی برگزار شد.
نمایشگاه تلکام را از مجموعه‌ای برای گشت‌وگذار به نمایشگاهی تخصصی تبدیل کردیم/ نمایشگاه تلکام سال آتی را با حجم و کیفیت چند برابری برگزار می‌کنیم (+فیلم)

دکتر داود ادیب در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی نمایشگاه تلکام پلاس 98، گفت: مجموعه‌ی سیتنا طی دو ماه اخیر زحمات زیادی کشیدند و نقش محوری را در اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه در بین صنعت‌گران حوزه‌ی ICT کشور عهده‌دار شدند و باعث شدند مجموعه‌ای بسیار قوی و با پتانسیل بالا در نمایشگاه حضور یابند.

وی ادامه داد: همانطور که جناب مهندس فلاح، معاون محترم وزیر ارتباطات تاکید کردند، نمایشگاه از حالت کارناوال خارج شد و به یک قطب انتقال اطلاعات تبدیل شد. امضاء تفاهم‌نامه‌ها و برگزاری میزهای گفت‌وگو و برپایی کارگاه‌های آموزشی در لبه‌های تکنولوژی باعث شد نمایشگاه از حالت قدیمی و سنتی خارج شود.

ادیب خاطرنشان کرد: 25 میز گفت‌وگو در نمایشگاه با حضور سازمان‌های مختلف و صندوق‌های حمایتی برپا کردیم و همچنین 22 کارگاه تخصصی با قدرت برگزار شد که مخاطبان واقعی در این کارگاه‌ها حضور داشتند. می‌توان گفت بر خلاف نمایشگاه های قبلی که به مجموعه‌ای برای گشت و گذار تبدیل شده بود و نمی توانست نتیجه‌ی مطلوب داشته باشد، نمایشگاه امسال به صورت تخصصی و کاربردی برگزار شد.

رییس هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، گفت: کیفیت در نمایشگاه امسال ملاک بود و ما موفق شدیم هدفی که وزیر محترم ارتباطات دنبال می کردند و خواستار تبدیل نمایشگاه به کنفرانس ظرفیت بودند را محقق کردیم.

وی پیرامون برنامه‌ها برای دوره‌های آتی نمایشگاه تلکام، گفت: مسیر ما تازه شروع شده است و در این نمایشگاه نقایص را دیدیم و برای نمایشگاه سال آینده از همین هفته برنامه‌ریزی خواهیم کرد و تلاش داریم تا از تجربیات اندیشمندان، اساتید دانتشگاه و مجموعه‌ی وزارت ارتباطات در این خصوص استفاده کنیم و سعی خواهیم کرد نمایشگاه سال اتی را با حجم و کیفیت چند برابری برگزار کنیم.

فیلمبردار: حسین شهلایی

گفت‌و‌گو از "مسعود فاتح"

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-22 12:10

افزودن دیدگاه جدید