کد مطلب: 

239123
دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران در گفت‌وگو با سیتنا:

علی رغم وجود مشکلات؛ در نمایشگاه تلکام پلاس امسال، در فضایی کوچک محتوایی بسیار فاخر ارائه شد (+فیلم)

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: علی رغم وجود مشکلات در برگزاری نمایشگاه تلکام، شرکت‌ها توانستند در فضایی کوچک محتوای بسیار فاخری را ارائه دهند
فیلم/

مهندس فرامرز رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون اریابی از برگزاری نمایشگاه تلکام پلاس 98، گفت: اصل نمایشگاه امسال این بود که اعلام کنیم، زنده‌ و در حال فعالیت‌ هستیم که اگر این کار را نمی‌کردیم با انفجار درونی مواجه می‌شدیم.

وی ادامه داد: شرکت‌های ما کارهای تحقیقاتی ارزنده انجام داده‌اند که باید مردم، مصرف کنندگان و دستگاه‌های اجرایی مطلع می‌شدند که در مناسبتی این را ابراز می کردیم. نمایشگاه امسال در موعد مقرر برگزار نشد و ما نیز نمی‌توانستیم تا سال دیگر صبر کنیم.

رستگار افزود: مجموعه‌ی شرکت‌های ما به برکت داشتن R&D های قوی حرکت دینامیکی دارند و رکود بازار و کمبود سفارش ها مانعی در فعالیت‌های مهندسی آنها ایجاد نکرده است و ما نیز باید این مباحث را در محلی اظهار می‌کردیم؛ وگرنه شرکت‌ها ناامید می‌شدند که ما این همه کار کردیم ولی کسی خبردار نمی‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها برای ما از واجبات است. ما 150 عضو در سندیکای صنعت مخابرات و نزدیک 100 عضو در اتحادیه‌ی مشاوران و پیمانکاران و صادرکنندگان داریم. مگر می‌توانیم پتانسیل و توانایی های خودمان را ابراز نکنیم؟

رستگار خاطرنشان کرد: به هر روشی که لازم باشد، این کار باید انجام شود. با وجود تمام  کمبودها و کاستی‌ها و پر بودن تقویم نمایشگاهی، این نمایشگاه شکل گرفت که این اصل هدف ما بود و دوم اینکه شرکت های عضو سندیکا و اتجادیه در فضایی بتوانند توانمندی هایی که به آن دسترسی پیدا کرده‌اند را به بازدیدکنندگان نشان دهند. بنده تشکر می‌کنم که به نحو بسیار مطلوب و  ارزنده ای این کار را انجام دادند.

وی ادامه داد: علی رغم وجود مشکلات در برگزاری نمایشگاه، شرکت‌ها توانستند در فضایی کوچک محتوایی بسیار فاخر را ارائه دهند و این باعث شد دوباره کار به جریان بیافتد.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: اتفاقی که در سال آینده می‌افتد کاملا متفاوت با امسال خواهد بود. شکل و شمایل و فاصله ای که بین سالن های همایش و نشست بود می‌توانست مشکل ایجاد کند که به امید خدا در سال آینده این موارد رفع خواهد شد.

وی افزود: شخص آقای وزیر بر روی نمایشگاه بسیار تاکید داشتند و از آنجاکه در سفر بودند از طریق مدیران ارشد وزرت ارتباطات پیگیر بودند. معاون ایشان در بازدیدهای خود رضایتمندی شان را اعلام کرد و از همکاری این وزارتخانه در سال آینده خبر داد؛ و این ها همه نعمت هستند. همین که فضا تغییر کند و جامعه توجهش به این مورد جلب شود و نهادهای دولتی بدانند اگر کار خوبی را به بخش خصوصی بسپارند به نحو مطلوب جلو می‌برد، همه برای ما دستاورد است.

فیلمبردار: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-21 13:33

افزودن دیدگاه جدید