کد مطلب: 

239113

امکان دریافت ریزمکالمات و کارکرد تجمیعی قبوض تمام مشتریان در پرتال مخابرات ایران

با توجه به نیاز مشتریان اعم از حقیقی و سازمانی در مورد دریافت ریزمکالمات و کارکرد قبوض تلفن ثابت خود، امکان دریافت تجمیعی و پرداخت متمرکز قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات ایران در بخش مخابرات من فراهم شده است.
امکان دریافت ریزمکالمات و کارکرد تجمیعی قبوض تمام مشتریان در پرتال مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در تلکام پلاس، با توجه به نیاز بسیاری از مشتریان به پرداخت تجمیعی قبوض خود، امکان دریافت ریز مکالمات تمام شماره تلفن های مربوط ، در وب سایت www.tci.ir در بخش مخابرات من میسر شده و تمام مشتریان می توانند با ثبت مشخصات و شماره تلفن های خود در بخش مخابرات من ، ریز هزینه های قبوض تجمیعی خود را دریافت و به راحتی پرداخت کنند.

بر اساس این گزارش، امکان مدیریت درخواست های تلفن ثابت، سرویس های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبوض، و خلاصه کارکرد و ریزمکالمات در بخش مخابرات من برای تمام مشتریان از جمله شرکت ها و مشتریان سازمانی فراهم است.

کلیه مشتریان می توانند پس از ثبت نام در قسمت مخابرات من سایت شرکت مخابرات ایران و دریافت نام کاربری و رمز عبور، تمام شماره های خود را با فرمت اکسل در قسمت شماره آپلود کرده و قبوض خود را به تفکیک سال و دوره، دریافت و پرداخت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-21 10:50

افزودن دیدگاه جدید