کد مطلب: 

239107

شرکت مخابرات ایران با هدف حمایت از تولید داخل در تلکام پلاس حضور یافت

شرکت مخابرات ایران با هدف محوری حمایت از تولید داخلی و ارایه راهکارهای تجاری در نمایشگاه تلکام پلاس حاضر شده است .
شرکت مخابرات ایران با هدف حمایت از تولید داخل در تلکام پلاس حضور یافت

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری شرکت مخابرات ایران،در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی  (تلکام پلاس) مهندس بید خام ، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، باتاکید بر اینکه رویکرد اصلی شرکت در حوزه توسعه ، حمایت از تولید داخلی است گفت: با همین رویکرد نیز در نمایشگاه تلکام پلاس حاضر شدیم. 

وی افزود: در دو سال گذشته ، قدم های بلندی در جهت بکارگیری تجهیزات مورد نیاز شرکت مخابرات ایران از تولیدات داخلی برداشته شده که منجربه صرفه جویی ارزی حدود ۷۴ میلیون یورویی شده است.

مهندس بیدخام با اشاره به اینکه رویکرد شرکت مخابرات ایران ، تامین تجهیزات از تولید کنندگان داخلی با رعایت تمامی مسایل قانونی بوده است گفت: با توجه به مراحل تست و آزمایش این محصولات و تجهیزات که در شرکت مخابرات ایران انجام می شود و با توجه به شاخص های فنی موجود ، می توان گفت که کیفیت این تجهیزات در حد قابل قبولی است و شرکت های داخلی در حال تلاش هستند که کیفیت محصولات شان را به نمونه های خارجی نزدیک تر کنند. 

وی رویکرد دیگر شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس را معرفی سرویس های تجاری اعلام کرد و گفت: سرویس های مختلف تجاری مانند را در نمایشگاه امسال معرفی می کنیم. 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: گروه مذاکره کننده شرکت مخابرات ایران نیز در نمایشگاه فعالند و سرویس های تجاری را به سایر شرکت و سازمان های حاضر معرفی می کنند.

وی در باره نمایشگاه تلکام نیز گفت: به هر حال تلکام نمایشگاهی ۱۹ ساله با برندی شناخته شده بود که هر ساله در زمان مشخص و با سالن های متعدد برگزار می شد. به نظر من بهتر است تلکام به وضعیت قبلی بر گردد و در عین حال نقاط ضعف آن جبران شود ،زیرا تلکام پلاس با این شرایط ، انتظارات را برآورده نمی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-21 10:20

افزودن دیدگاه جدید