کد مطلب: 

239049
مدیرعامل شرکت میکروموج در گفت‌وگو با سیتنا:

تفاهم‌نامه‌ی همکاری با همراه اول در زمینه‌ی آنتن‌های Octa-Band به امضا رسید/ از همکاری با سایر اپراتورها استقبال می‌کنیم

مدیرعامل شرکت میکروموج، گفت: در نمایشگاه تلکام پلاس 98 موفق شدیم تفاهم نامه‌ای را با شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) در زمینه‌ی آنتن‌های Octa-Band به امضا رسانیم.
تفاهم‌نامه‌ی همکاری با اپراتور اول در زمینه‌ی آنتن‌های Octa-Band به امضا رسید/از همکاری با سایر اپراتورها استقبال می‌کنیم(+تصاویر)

دکتر بابک گلدوزیان، مدیرعامل شرکت میکروموج، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون حضور این شرکت در نمایشگاه تلکام پلاس 98، گفت: شرکت صنایع میکروموج با بیش از 27 سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی تولید تجهیزات مخابراتی، تلویزیونی و انواع آنتن‌های مخابراتی در حال کار می‌باشد.

وی، افزود: از تولیدات این شرکت که در شبکه‌های مخابراتی کشور در حال سرویس‌دهی می‌باشد، می‌توان به رادیوهای مایکروویوی در باندهای فرکانسی مختلف اشاره کرد. از دیگر محصولات این شرکت فرستنده‌های تلویزیونی با توان‌های مختلف است که در شبکه‌های صداوسیما در حال کار بوده و یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه‌ی خودکفایی تولید فرستنده‌های تلویزیونی مشغول به کار می‌باشد.

گلدوزیان، اظهار کرد: در حال حاضر نیز با کمک همکاران و متخصصان ایرانی در حال کار بر روی تولید آنتن‌های نسل جدید مانند، Octa-Band، Hexa-Band و MiMo هستیم تا بتوانیم در این زمنیه نیز بدون نیاز به وارادات این تجهیزات، موارد نیاز اپراتورهای موبایل را تامین کنیم. 

مدیرعامل شرکت میکروموج، افزود: در این نمایشگاه هم موفق شدیم تفاهم نامه‌ای را با شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) در زمینه‌ی آنتن‌های Octa-Band به امضا رسانیم که امیدواریم بعد از نمایشگاه بلافاصله فاز عملیاتی آن شروع شود. همچنین امیدواریم بتوانیم در این زمینه با سایر اپراتورها همکاری داشته باشیم.

گلدوزیان خاطرنشان کرد: سایر محصولاتی که در دست طراحی و تولید داریم رادیوهای SDH با فرکانس‌های مختلف و با ظرفیت‌های مختلف آنتن‌های ماکروویو در باندهای فرکانسی از دو گیگاهرتز تا 38 گیگاهرتز و آنتن‌های UHF و VHF می‌باشد.

عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-20 14:27

افزودن دیدگاه جدید