کد مطلب: 

238920
بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل‌های نوآورانه CIT؛

(گزارش تصویری) آغاز بکار دومین روز نمایشگاه تلکام پلاس 98 با حضور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی/ نمایش دستاوردهای پیشرفته‌ی حوزه‌ی ICT / ادامه‌ی برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی

همزمان با دومین روز برپایی نمایشگاه تلکام پلاس 98، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن بازدید از شرکت‌های تولیدی و اپراتورهای حاضر در این نمایشگاه، در جریان جدیدترین دستاوردهای ارائه شده توسط آنها قرار گرفت.
گزارش تصویری سیتنا از بازدید معاون وزیر ارتباطات و رئیس رگولاتوری در دومین روز نمایشگاه تلکام پلاس 98

به گزارش خبرنگار سیتنا، بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل‌های نوآورانه CIT از روز گذشته 26 آذرماه و در فضای 5 هزار متر مربعی و با حضور 110 شرکت تولیدی، خدماتی و مهندسی و اپراتورهای حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت.

از آنجا که نمایشگاه امسال با رویکرد تعامل و گفت‌وگو هدف گذاری شده است، در طول برگزاری نمایشگاه، نشست ها و پنل های تخصصی، کارگاه های آموزشی به همراه میزهای گفت‌و‌گو برگزار می شود. همچنین در نمایشگاه امسال 68 دستاورد با فناوری پیشرفته‌ی حوزه‌ی ICT به نمایش درآمده است.

همزمان با دومین روز برپایی نمایشگاه تلکام پلاس 98، حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن بازدید از شرکت‌های تولیدی و اپراتورهای حاضر در این نمایشگاه، در جریان جدیدترین دستاوردهای ارائه شده توسط آنها قرار گرفت.

گزارش تصویری سیتنا از بازدید معاون وزیر ارتباطات را ببینید:

عکاس: مهلا لرزمانی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-18 11:54

افزودن دیدگاه جدید