کد مطلب: 

238878
مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید در نمایشگاه تلکام پلاس، تاکید کرد:

ابراز خرسندی دبیر شورای عالی فضای مجازی از تولید محصولات مخابراتی مورد نیاز مردم در داخل کشور

در بازدید مدیران ارشد حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات از بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل‌های نوآورانه CIT، جدیدترین دستاوردهای شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید (تولیدکننده‌ی مودم‌های ایرانی U.TEL) تشریح شد.
ابراز خرسندی دبیر شورای عالی فضای مجازی از تولید محصولات مخابراتی مورد نیاز مردم را در داخل کشور

به گزارش خبرنگار سیتنا، دبیر شورای عالی فضای مجازی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن بازدید از بیستمین نمایشگاه تلکام، در جریان جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های تولیدی حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات حاضر در این نمایشگاه قرار گرفتند.

در همین راستا، مهندس مهرداد میراسماعیلی، مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید (تولیدکننده‌ی مودم‌های ایرانی U.TEL)، گفت: برای مدیرانی که از غرفه‌ی شرکت ارگ در نمایشگاه بازدید کردند، تشریح شد که اقداماتی که این سال‌های انجام شده است صرفا وابسته به اپراتورها و بازار B2B نبوده است و ما توانستیم به سمت B2C و کاربران نهایی و مردم برویم. در همین راستا برند یوتل (U.TEL) را ایجاد کردیم که هم اکنون در بازار خرده فروشی و آنلاین سهم خوبی داریم.

وی ادامه داد: ما از مودم‌های ADSL شروع کردیم و سپس محصول VDSL و GPON را به طور همزمان وارد بازار کردیم و از سال گذشته بر روی مودم‌های LTE متمرکز شدیم و در حوزه‌ی مودم‌های LTE بیرونی فعالیت کردیم که مودم‌هایی است که در روستاها و مناطقی که سیگنال ضعیف‌تر است، استفاده می‌شود و همچنین رونمایی از مودم‌های جدید را در این نمایشگاه انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در رنج‌های مختلف محصول داریم و در حال حاضر شرکت مخابرات ایران، همراه اول و ایرانسل از مشتریان محصولات ما هستند و کیفیت محصولات تولید داخل شرکت ما از نمونه‌های خارجی به مراتب مطلوب‌تر است.

وی افزود: در همین حال، آقای دکتر فیروزآبادی، دبیر محترم شورای عالی فضای مجازی از اینکه ما توانستیم طی این مدت 270 نفر اشتغال‌زایی داشته باشیم و اینکه توانستیم محصول مورد نیاز مردم را در بازار داخلی تامین کنیم، ابراز خرسندی کردند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-17 15:54

افزودن دیدگاه جدید