کد مطلب: 

238748

تشریح برنامه‌های پژوهشگاه ICT در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور

دکتر فرنقی زاد، برنامه های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور را اعلام کرد.
تشریح برنامه‌های پژوهشگاه ICT در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور

به گزارش سیتنا، دکتر محمدرضا فرنقی زاد، مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ICT، گفت: بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در حالی همزمان با هفته پژوهش در سه شنبه هفته جاری (۲۶ آذر) آغاز به کار می کند که پژوهشگاه ICT طبق روال همیشگی، آماده ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی است.

وی افزود: این پژوهشگاه با اختصاص نماینده هایی از پژوهشکده های امنیت فاوا، سیاست پژوهی، فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین گروه آموزش، پاسخگوی سوالات و پیشنهادات علاقمندان به حوزه های مربوطه می باشد.

فرنقی زاد همچنین از برگزاری ۲۵ کارگاه آموزشی طی ۴ روز در غرفه پژوهشگاه خبر داد و گفت: برگزاری این کارگاه ها از دیگر اقداماتی است که پژوهشگاه ICT برای علاقمندان و اندیشمندان به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر گرفته است تا حول محور مهمترین طرح ها، به آخرین دستاوردهای پژوهشی خود در زمینه اینترنت اشیاء (IoT)، پیوست پدافند سایبری شبکه ملی اطلاعات، ۵G و نقشه راه زنجیره بلوکی بپردازد.

گفتنی است، پژوهشگاه ICT در سالن ۲۷، غرفه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی میزبان علاقمندان به حوزه پژوهش است.

بر اساس این گزارش، بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور طی ۴ روز از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ آذر در ساعت ۸.۳۰ الی ۱۷ برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-15 12:42

افزودن دیدگاه جدید