کد مطلب: 

238567

صدور حکم چوپان شیطان صفت که دختر شاخ اینستاگرام تهرانی را به دام انداخت

پسری که یکی از شاخ های اینستاگرام را ربوده و قصد آزار وی را داشت، از سوی قضات دادگاه به 19سال زندان و پرداخت دیه محکوم شد.
صدور حکم چوپان شیطان صفت که دختر شاخ اینستاگرام تهرانی را به دام انداخت

به گزارش سیتنا، فروردین امسال، دخترجوانی که یکی از مدل های شناخته شده تبلیغاتی در اینستاگرام بود به پلیس آگاهی رفت و از یک پسر چوپان شکایت کرد.

وی گفت: من چندین عمل جراحی زیبایی انجام داده ام و فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارم و یک مدل تبلیغاتی شناخته شده هستم. مدتی پیش یک پسر جوان برایم پیغام فرستاد و گفت صاحب یک شرکت است و از من خواست تا برای شرکت او تبلیغ کنم. او از من خواست تا برای صحبت درباره این تبلیغ به ملاقاتش بروم. وقتی عکس‌های او را سوار بر ماشینBMW دیدم، حرف هایش را باور کردم و من که فکر می کردم او پسر پولداری است، به محل قرار در مهرشهر کرج رفتم. اما وقتی با پسر جوان روبه‌رو شدم، فهمیدم چوپان و صاحب ۲۰۰ گوسفند است.

وی ادامه داد: من به پسرجوان گفتم پشیمان شده ام، نمی‌خواهم برایش کار کنم اما او گفت صاحب یک دامداری است و می‌خواهد برای دامداری اش تبلیغ بسازد.او پیشنهاد داد تا به او کمک فکری بدهم اما قبول نکردم و گفتم می‌خواهم به تهران برگردم. پسر جوان گفت می‌خواهد پژوی دوستش را به تهران برگرداند به همین دلیل از من خواست سوار ماشین شوم تا مرا به تهران برساند.

دختر جوان گفت: من سوار ماشین پسر چوپان شدم اما در جاده او یک بار تغییر مسیر داد و به سمت آزادگان رفت. من که متوجه ماجرا شده بودم از او خواستم تا ماشین را متوقف کند اما گوش نکرد. من شیشه ماشین را پایین کشیدم تا خودم را از شیشه به بیرون پرت کنم اما پسر جوان به شدت مرا کتک زد که در این درگیری لباس‌هایم پاره و مقدار زیادی از موهای سرم کنده شد. من پس از چند دقیقه درگیری توانستم از شیشه ماشین خودم را به بیرون پرت و فرار کنم. او کیف پولم را نیز دزدید.

با این شکایت، ردیابی این فرد آغاز و وی بازداشت شد. متهم در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و درباره اتهام آدم ربایی از خود دفاع کرد.

وی که از همسر اولش جدا شده و با همسر دومش زندگی می کند، اتهامش را نپذیرفت و گفت: من قصد آزار دختر جوان را نداشتم. من به او علاقه مند هستم و اگر حاضر باشد می خواهم با او ازدواج کنم.

با پایان دفاعیات این متهم، قضات وارد شور شدند و دیروز وی را به خاطر آدم ربایی به 15 سال زندان، به خاطر سرقت به دو سال و به خاطر ضرب و جرح نیز به دو سال زندان و پرداخت دیه محکوم کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-12 09:58

افزودن دیدگاه جدید