کد مطلب: 

238518

ضرورت اجرای پژوهش محور در تصمیمات مدیریتی

نشست هم اندیشی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با خبرنگاران برگزار شد.
ضرورت اجرای پژوهش محور در تصمیمات مدیریتی

به گزارش سیتنا، دکتر محمدرضا فرنقی زاد در این نشست که ظهر امروز(۲۰ آذر) با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، به سیستم تفکری مدیران اجرایی اشاره و اظهار کرد: به نظر می رسد اجرای پژوهش محور  در تصمیمات مدیریتی باید بیشتر تقویت شود همانطور که در غالب بازارهای جهانی مساله تحقیق و توسعه حرف اول را می زند.

وی با اشاره به لزوم بررسی های تحقیقاتی قبل از هر کاری  گفت: حتی  تولیدات داخلی که بدون بستر پژوهشی مناسب اجرایی شده اند  نتیجه موفقیت آمیزی نداشته اند.

فرنقی زاد به جایگاه نهادها و سازمان های پژوهشی تاکید و عنوان کرد: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ماهیت فعالیت خود ضمن تحقیق و پژوهش در حوزه های مختلف، با ایجاد پژوهشکده سیاست پژوهی، اهمیت لزوم بستر پژوهشی در حوزه سیاست گذاری  را یک اولویت قرار داده است.

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به لزوم تقویت انگیزه خود پژوهشگران تاکید کرد و گفت: بخش دیگری که خبرنگاران می توانند پژوهشگاه را در زمینه اطلاع رسانی یاری کنند، افزایش انگیزه ، قدرت تفکر و خلاقیت پژوهشگران در عرصه پژوهشی و ارائه ایده در جهت کاربردی شدن آن است.

وی افزود: وجود دو مساله با عنوان نگاه بیرون به ما و نگاه خودمان به فعالیت های درون مجموعه سبب شد تا این هم اندیشی با صاحبان رسانه برگزار شود و از ایده ها و پیشنهادات آنها در جهت اهمیت موضوع پژوهش استفاده کنیم.

برگزاری تور بازدید از پژوهشکده های پژوهشگاه برای خبرنگاران، تسریع و سهولت دسترسی خبرنگاران به مجریان و مسئولان پروژه ها، تهیه گزارش های عینی و میدانی، تهیه و انتشار اخبار تولید شده توسط روابط عمومی در رسانه ها ، توجه و اهتمام به جایگاه واقعی روابط عمومی و ارتباط و تعامل آن با خبرنگاران، از مواردی بود که در این هم اندیشی به آن اشاره شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-11 15:21

افزودن دیدگاه جدید