کد مطلب: 

238432

مدیرعامل ایرانسل: اپراتورها نقش مهمی در اینترنت اشیاء دارند

مدیرعامل ایرانسل در نشست نقش اینترنت اشیاء در شهر هوشمند، از نقش اپراتورها در خصوص تاثیر اینترنت اشیاء بر شهر هوشمند سخن گفت.
مدیر عامل ایرانسل: اپراتورها نقش مهمی در اینترنت اشیاء دارند

به گزارش سیتنا، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در نشست نقش اینترنت اشیاء در شهر هوشمند که در «سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند» با حضور کارشناسان این حوزه در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد، از نقش اپراتورها در خصوص تاثیر اینترنت اشیاء بر شهر هوشمند سخن گفت.

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به پیش‌بینی‌های منتشر شده در زمینه توسعه سریع بازار اینترنت اشیا در جهان، بر لزوم تسهیل شرایط و رفع موانع فعالیت بازیگران این عرصه تأکید کرد و راه‌اندازی سریع شبکه نسل سوم و چهارم اینترنت همراه پس از رفع انحصار توسط دولت را نمونه مشخصی برای آن دانست.

وی همچنین بر آمادگی ایرانسل برای بررسی پیشنهاد شرکت‌های آماده برای فعالیت در عرصه شهر هوشمند تأکید کرد و در عین حال، تحقق این گونه همکاری‌ها را به دلیل گستردگی سطح فعالیت، منوط به ارائه طرح و مدل تجاری مناسب و کامل دانست.

عباسی آرند همچنین در بخش دیگری از سخنانش از ادامه همکاری ایرانسل با شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت گاز در زمینه حسگر و کنتور هوشمند گاز خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این خدمت در سطح تجاری نیز به مشترکان ارائه شود.

در این نشست کارشناسان در سالن پیشنهاد دادند که دولت دست کسب‌وکارهای هوشمند را باز بگذارد و قراردادهای اسپانسری را طوری تنظیم کند که اسپانسرها تمایل به مشارکت داشته باشند.

عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-10 13:44

افزودن دیدگاه جدید