کد مطلب: 

238428

نمایشگاه تلکام پلاس 98 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح خواهد شد

نمایشگاه تلکام پلاس که برای اولین سال با راهبری سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه برگزار می شود و در روز نخست با حضور وزیر ارتباطات افتتاح خواهد شد.
نمایشگاه تلکام پلاس 98 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح خواهد شد

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

نمایشگاه تلکام که برای اولین سال با راهبری سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه برگزار می شود، در روز نخست با حضور وزیر ارتباطات افتتاح خواهد شد.

حمایت معنوی وزارت ارتباطات و وزارت صمت و حضور فعال شرکت‌های عضو سندیکا/اتحادیه صنعت مخابرات ایران نشان خواهد داد که هرچند تلکام امسال از نظر زیربنای سالن‌ها به یک سوم سال‌های قبل کاهش یافته است ولی از محتوای فاخری برخوردار خواهد بود.

از آنجاکه سیاست وزارتخانه‌های مذکور بر آن است که مدیران و کارشناسان دولتی و اپراتورها با جدیت و با برنامه از این نمایشگاه بازدید نمایند، لذا شرکت‌ها با تمام توان مدیریتی و کارشناسی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت تا از این فرصت که برای عرضه و تقاضای فناوری ICT بهره مند شوند.

میزهای گفت‌وگو با میزبانی سازمان‌ها و شرکت‌های کارفرمایی، صندوق‌های حامی، بخش‌های دولتی و.... در این نمایشگاه اماده‌ی تعامل و پاسخگویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه در سالن های 37A و 38B و میزهای گفت‌وگو در بخش VIP سالن 35 (در قسمت جنوب غربی نمایشگاه بین المللی تهران) برپا خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-10 12:41

افزودن دیدگاه جدید