کد مطلب: 

238348

دسیسه شیطانی در اینستاگرام برای دختر فامیل

فردی که در محیط اینستاگرام با ساخت صفحه جعلی اقدام به انتشار عکس های خصوصی یکی از دختران فامیل خود کرده بود دستگیر شد.
دسیسه شیطانی در اینستاگرام برای دختر فامیل

به گزارش سیتنا، سرهنگ "جواد درستکار" رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان گفت: در پی شکایت دختر جوانی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و مطالب غیرواقعی علیه وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم که از بستگان این خانم است با ایجاد صفحه شخصی جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده است.

سرهنگ درستکار تصریح کرد: پس از این اطلاعات ماموران طی هماهنگی مقام قضائی، متهم را در یک عملیات ویژه دستگیر کردند که وی در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اقرار کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد مذکور با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد گفت: اخلال‌گران امنیت سایبری، افرادی هستند که به صورت مخفیانه، از اطلاعات شخصی دیگران از قبیل فیلم و عکس سو استفاده می‌کنند و با ابزار‌های مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی موجب از بین رفتن حقوق شهروندی، هتک حیثیت و به خطر افتادن امنیت شهروندان می‌شوند.

او خاطر نشان کرد: بنابراین هموطنان می‌توانند آخرین و به روزترین آموزش‌های لازم درخصوص استفاده صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir دریافت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-09 08:50

افزودن دیدگاه جدید