کد مطلب: 

238114
سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای اعلام کرد:

مانور بزرگ مودم‌های ساخت ایران و نمایش توان روترهای بومی در نمایشگاه تلکام پلاس 98

در نمایشگاه تلکام ۹۸ که ۲۶ تا ۲۹ آذر امسال در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، مانور بزرگ نمایش و عرضه انواع مودم های ساخت ایران و نمایش توان روترهای بومی برگزار خواهد شد.
مانور بزرگ مودم‌های ساخت ایران و نمایش توان روترهای بومی در نمایشگاه تلکام پلاس 98/

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

"شرکت‌های تحقیقاتی و تولیدی کشور با توجه به تقاضای زیاد برای انواع مودم‌های مخابراتی و دیتا از جمله ADSL ،  VDSL ، ONT ، 4G و LTE مطالعات و اقدامات بسیار اساسی انجام داده‌اند.

این فناوری راهبردی از جانب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اپراتورهای ارتباطی بخوبی حمایت شده و مورد استقبال مردم عزیز به عنوان کاربران نهایی این محصول قرار گرفته است.

در نمایشگاه تلکام ۹۸ که ۲۶ تا ۲۹ آذر امسال در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، مانور بزرگ نمایش و عرضه انواع مودم های ساخت ایران در سالن ویژه‌ی ۳۷A در قسمت ورودی جنوب غربی نمایشگاه برگزار خواهد شد".

سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرد:

"طراحی و ساخت روترهای بومی در ظرفیت های مختلف از سیاست‌های راهبردی دولت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد. روترها در کلاس و ظرفیت‌های گوناگون در لایه‌های مختلف دسترسی، لبه، انتقال و هسته‌ی شبکه‌های ارتباطی و کامپیوتری کاربرد دارد.

جایگاه این فناوری برای استقلال و ایمنی شبکه‌ها دلیل اصلی قرار گرفتن این محصول در فهرست فناوری‌های استراتژیک می‌باشد. سهم بالای نرم‌افزار در طراحی و ساخت آن نیز از مزیت‌های دیگر برای تولید روتر بومی در کشور است. همکاری‌های همه جانبه‌ی دولت و بخش خصوصی، ایران را در این حوزه به جایگاه رفیعی رسانده است.

توان روترهای بومی، همزمان با موفقیت‌ها و قابلیت‌های شرکت‌های ایرانی در رویداد تلکام پلاس ۹۸ از ۲۶ تا ۲۹ آذر امسال در نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته خواهد شد".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-05 16:23

افزودن دیدگاه جدید