کد مطلب: 

238003

ارائه‌ی تسهیلات لیزینگ 9 درصد 3 ساله، برای خرید محصولات شرکت‌های دانش بیان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: متقاضیان فناوری می‌توانند بدون دغدغه مالی نسبت به خرید محصولات شرکت‌های دانش بیان با استفاده از تسهیلات لیزینگ 9 درصد 3 ساله اقدام کنند.
ارائه‌ی تسهیلات لیزینگ 9 درصد 3 ساله، برای خرید محصولات شرکت‌های دانش بیان

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر علی وحدت در رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی حضور دستگاه‌ها و شرکت‌های مرتبط با موضوع رویداد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وجود یک هماهنگ کننده در صنعت فرودگاهی برگ برنده این صنعت برای برقراری ارتباط با متقاضیان فناوری در حین رویداد و پیگیری توافق‌های بعد از رویداد است. حضور در رویدادهایی از این دست یک فرصت طلایی برای شرکت‌های دانش بنیان برای ارتباط گرفتن با صنعت فرودگاهی کشور است. حضور شرکت‌های فرودگاهی نیز برای ما مغتنم است.

وی در ادامه به توان فنی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی برای حل چالش‌ها و مسائل اساسی کشور اشاره و تاکید کرد: ادعا می‌کنم که از نظر فنی هر موضوع یا مسئله‌ای را می‌توانیم حل کنیم و موضوعی که دانش فنی نیروی انسانی داخلی به آن نرسد محدود است.

وحدت در ادامه ضمن تشریح خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور، به تسهیلات لیزینگ این صندوق برای فروش محصولات دانش بنیان اشاره کرد و گفت: متقاضیان فناوری می‌توانند بدون دغدغه مالی نسبت به خرید محصولات شرکت‌های دانش بیان با استفاده از تسهیلات لیزینگ 9 درصد 3 ساله اقدام کنند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان ضمن دعوت از شرکت‌های دانش بنیان برای آشنایی با انواع خدمات و تسهیلات این صندوق در اکوسیستم نوآوری و فناوری در کشور، خطاب به مدیران این شرکت‌ها گفت: شما می‌توانید از تسهیلات لیزینگ، ضمانت‌نامه‌ و کمک‌های صندوق برای اخذ استانداردهای لازم جهت عقد قرارداد با نهادها و سازمان‌ها استفاده کنید. همچنین از طبقات ۵ و ۶ ساختمان صندوق که دفاتر نوآوری‌ بانک‌ها و صندوق‌های پژوهش و فناوری در آن مستقر است، بازدید کنید و با خدمات و تسهیلات آنها آشنا شوید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-03 14:40

افزودن دیدگاه جدید