کد مطلب: 

237910

نمایشگاه تلکام با شیوه‌ای جدید از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود

با حمایت همه جانبه‌ی وزارتخانه های ارتباطات و صنعت، صندوق نوآوری و شکوفایی و پشتیبانی شرکت مخابرات ایران و اپراتورها و مدیریت بخش خصوصی، نمایشگاه تلکام با شیوه‌ای جدید از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.
نمایشگاه تلکام با شیوه‌ای جدید از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای تاکید کردند:

با حمایت همه جانبه‌ی وزارتخانه های ارتباطات و صنعت، صندوق نوآوری و شکوفایی و پشتیبانی شرکت مخابرات ایران و اپراتورها و مدیریت بخش خصوصی، نمایشگاه تلکام با شیوه‌ای جدید از ۲۶ آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این رویداد که تا ۲۹ آذرماه ادامه خواهد داشت علاوه بر فعالیت نمایشگاهی نشست‌های تخصصی کسب و کار، دستاوردهای فناوری ICT از تلکام سال قبل تا تلکام امسال رونمایی خواهد شد.

میز تخصصی تعمیق ساخت داخل صنعت مخابرات و تبادل قراردادها و تفاهمنامه‌های همکاری بین اپراتورها و واحدهای تولیدی و فنی مهندسی نیز همزمان با تلکام تشکیل خواهد گردید.

بازدید از این نمایشگاه که در کنار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و همچنین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برگزار می‌شود را به نهادهای حاکمیتی، اهل علم و صنعت و کسب و کارهای فناورانه و نوآورانه توصیه می نماییم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-01 19:57

افزودن دیدگاه جدید