کد مطلب: 

237900

لزوم همکاری دوجانبه پژوهشگاه ICT و شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه‌ی فناورانه

جلسه مشترک هیات رئیسه پژوهشگاه ICT با هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار و بر اجرایی شدن نتایج همکاری دوجانبه بین طرفین تاکید شد.
لزوم همکاری دوجانبه پژوهشگاه ICT و شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه‌ی فناورانه

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان در ابتدای این جلسه که عصر امروز (۱۰ آذر) در محل شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، اظهار کرد: فضای جدید حاکم بر مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت و تحولاتی که در پژوهشگاه ICT به وقوع پیوسته، نوید بخش همکاری های دوجانبه است.

وی ادامه داد: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اجرای پروژه های ارتباطی با جدیت کامل آمادگی دارد تا با برقراری تعامل فناورانه و اجرای پروژه ها، توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات در کشور را سرعت بیشتری ببخشد.

یزدانیان تاکید کرد: پژوهشگاه ارتباطات به عنوان پیشران فناوری حوزه ICT آمادگی دارد نیازهای پژوهشی تحقیقاتی شرکت های فعال این حوزه را برآورده کند.

همچنین مهندس حمید فتاحی مدیرعامل زیرساخت در ادامه این جلسه صمیمی، بر همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت و پژوهشگاه ICT تاکید و اظهار کرد: این همکاری باید به ایجاد تحرک در پژوهشگاه ارتباطات و همچنین بروز نتیجه در شرکت زیرساخت منتهی شود.

به گفته فتاحی، نکته مهم در این همکاری ها این است که خروجی پژوهشگاه در شرکت های فعال، اجرایی شود.

مدیرعامل زیرساخت همچنین ضمن ابراز امیدواری از ایجاد حرکت و تحول جدید در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: این همکاری می تواند منافع مورد نیاز هر دو طرف را تامین کند و این مساله هر چه دقیق تر و حرفه ای تر انجام شود، نتیجه بهتری خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه معاونین و مدیران پژوهشگاه و شرکت زیرساخت نیز نقطه نظرات خود را جهت توسعه همکاری های دوجانبه مطرح کرده و راه های ارتقای ظرفیت همکاری ها، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-01 16:27

افزودن دیدگاه جدید