کد مطلب: 

237829

مبین‌نت در نمایشگاه آیوتکس، خدمات اینترنت اشیاء ارائه می‌کند

شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌منظور تجاری‌سازی خدمات مبتنی‌بر اینترنت اشیاء (IoT) و معرفی خدماتی که این شرکت با تکیه بر اینترنت اشیاء ارائه می‌کند، در نمایشگاه IoTex تهران حاضر خواهد شد.
مبین‌نت در نمایشگاه آیوتکس، خدمات اینترنت اشیاء ارائه می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، نمایش تجهیزات موردنیاز در شبکه‌های اینترنت اشیاء (IoT) مبتنی‌بر فناوری LoRa، ورود به موضوع هوشمندسازی کنتورها، مدیریت مصرف انرژی و خانه هوشمند در بخش مشتریان خانگی، از جمله رویکردهای اصلی این شرکت در نمایشگاه IoTex تهران خواهد بود. درحوزه خدمات سازمانی نیز ارائه خدمات هوشمند در بخش‌های مدیریت سیستم آبیاری، مدیریت پارکینگ‌های شهری، مدیریت روشنایی معابر و مدیریت پسماند از جمله خدماتی هستند که مبین‌نت مبتنی‌بر اینترنت اشیاء ارائه می‌کند. نکته قابل توجه آنکه، مجموعه‌های بازدیدکننده و حاضر در پنجمین نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء، ضمن بازدید از غرفه و محصولات مبین‌نت، می‌توانند در سخنرانی مهندس حسین ریاضی نایب‌رییس هیئت‌مدیره مبین‌نت در کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء که توسط انجمن اینترنت اشیاء ایران برگزار می‌شود نیز حاضر شده و از نزدیک با خدمات مبین‌نت در این حوزه آشنا شوند.

کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء IoTex با محوریت قرار دادن توسعه فناوری‌های نوین دیجیتال مانند اینترنت اشیاء، سبب شده است فرصت‌های ویژه‌ای در حوزه­های مختلف صنایع مانند بخش انرژی، کشاورزی، مدیریت شهری و .... فراهم شود.

پنجمین دوره از کنفرانس و نمایشگاه IoTex تهران، روزهای دهم و یازدهم آذرماه، در سالن موسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی  سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد و سخنرانی نایب‌رییس هیئت‌مدیره مبین‌نت در روز دوشنبه یازدهم آذرماه در ساعت 14 انجام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-30 10:31

افزودن دیدگاه جدید