کد مطلب: 

237688

استفاده از تجهیزات و نرم‌افزارهای تشخیصی در پلیس راهور با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه ضرورت استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین اجتناب ناپذیر است، گفت: در پلیس راهور تلاش داریم تا از ابزارها و تجهیزات و نرم‌افزارهای تشخیصی برای عابران پیاده، سرنشینان و رانندگان وسایط نقلیه برای نظارت استفاده کنیم.
استفاده از تجهیزات و نرم‌افزارهای تشخیصی در پلیس راهور با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش سیتنا، سردار سید کمال هادیان‌فر، رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به ضرورت استفاده از توان و ایده جوانان و ساخت داخل اشاره کرد و گفت: اراده ما در نیروی انتظامی این است که از ابزار داخلی و محصولات تولید شده در داخل استفاده کنیم؛ به عبارت دیگر از فرصت تحریم برای بهره‌مندی مطلوب از اندیشه و فکر جوانان سرزمین خود استفاده کنیم. در چند سال اخیر پلیس راهور ناجا این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است و از زمانی که من در پلیس راهنمایی و رانندگی مسئولیت پذیرفتم استفاده از محصولات داخلی به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی به محصولات ارائه شده در نمایشگاه ارائه فناوری‌های نوین در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: در شرایطی که در کشور 44 میلیون دارنده گواهینامه، بیش از 33 میلیون وسیله نقلیه در حال تردد، 217 هزار کیلومتر جاده‌ و 1047 شهر وجود دارد، ضرورت استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین اجتناب ناپذیر می‌شوند، لذا ما در نیروی انتظامی و در بخش‌های مختلف پلیس راهنمایی و رانندگی تلاش داریم تا از ابزارها و تجهیزات و نرم‌افزارهای تشخیصی برای عابران پیاده، سرنشینان و رانندگان وسایط نقلیه به خصوص وسایط نقلیه‌ای که مسئولیت حمل و نقل بار و مسافر را بر عهده دارند برای نظارت استفاده کنیم. اراده ما این است که از سامانه و نرم‌افزارهای مرتبط برای انجام امور نظارتی بهره ببریم.

رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در این نمایشگاه، محصولات جدیدی نیز ارائه شده بود که به معاونان همراه خود نسبت به مشارکت و استفاده از تجهیزات مرتبط تاکید کردم. بر همین اساس دو تفاهم نامه برای خرید محصول آماده، منعقد شد. علاوه بر آن ما می‌توانیم زمینه تست محصولات پایلوت در محیط را مهیا ‌کنیم. همچنین اگر برای توسعه یک محصول به حمایت ما نیاز باشد نهایت همکاری را خواهیم داشت.

شایان ذکر است در حاشیه سومین روز از گردهمایی فناورانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز دو تفاهم‌نامه در حضور رییس پلیس راهور ناجا و معاونان صندوق نوآوری و شکوفایی بین شرکت فناوران توسعه امن ناجی و شرکت تاتماکو با موضوع راه‌اندازی سیستم‌های خورشیدی آتش سرد به ارزش 10 میلیارد ریال و تهیه پلاک‌های هوشمند خودرو به ارزش هزار میلیارد ریال بین شرکت فناوران توسعه امن ناجی و شرکت ویرا دانش منعقد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-27 09:53

افزودن دیدگاه جدید