کد مطلب: 

237674

فیلم/ با رویکرد حمایت از تولید داخل طی یک سال و نیم اخیر، مانع از خروج ۷۶ میلیون یورو ارز از کشور شدیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: قطعا تامین تجهیزات در حوزه‌های مختلف در داخل کشور با رعایت استانداردهای بین‌المللی و فرایندهای قانونی از اتفاقات خوب در شرکت مخابرات است، امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند.
فیلم/ با رویکرد حمایت از تولید داخل طی یک سال و نیم اخیر، مانع از خروج ۷۶ میلیون یورو ارز از کشور شدیم

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

‌امروز در نشست تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات و با حضور دکتر رحمانی وزیر محترم صنعت در محل این وزارت، تفاهم‌نامه‌ای با هدف کاهش خروج ارز و سرمایه با تکیه بر تولید داخل به امضاء رساندیم.

خوشبختانه رویکرد رونق تولید داخل طی یک سال و اندی اخیر در مخابرات فرصتی بود تا علاوه بر کاهش وابستگی به شرکت‌های خارجی، از ایده و فناوری داخلی حمایت کنیم.

قطعا تامین تجهیزات در حوزه‌های مختلف در داخل کشور با رعایت استانداردهای بین‌المللی و فرایندهای قانونی از اتفاقات خوب در شرکت مخابرات است، امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

این رویکرد با گام‌های هرچند کوچک، در بلند مدت، توسعه و رونق خوبی در همه بخش‌ها برای ما به ارمغان می‌آورد و خوشبختانه در یک سال و اندی گذشته با همین رویکرد توانستیم مانع خروج ۷۶ میلیون یورو ارز و سرمایه از کشور شویم و این نگرش همواره جزء برنامه‌های راهبردی شرکت خواهد بود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-26 22:05

افزودن دیدگاه جدید