کد مطلب: 

237671

وزارت ارتباطات در انتظار مجوز نهادهای امنیتی برای بازگشایی اینترنت موبایل است

درخواست مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اتصال مجدد اینترنت در حالی مطرح شد که نهادهای امنیتی کشور بر این اعتقاد هستند که در برقراری مجدد اینترنت باید جانب احتیاط را رعایت کرد.
وزارت ارتباطات در انتظار مجوز نهادهای امنیتی برای بازگشایی اینترنت موبایل است

به گزارش سیتنا به نقل از  روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات پیش‌ازاین بارها به‌صراحت اعلام کرده بود که قطع اینترنت صدمات جبران‌ناپذیری به اقتصاد و به‌ویژه اقتصاد نوپای دیجیتال کشور وارد می‌کند و از این‌رو از نگاه وزیر ارتباطات مطالبه امروز مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی برای اتصال مجدد اینترنت موبایل به‌جا و دقیق است.

آذری جهرمی، شخصاً در وزارت ارتباطات، دولت و در مذاکرات متعدد با نهادهای امنیتی پیگیر برقراری مجدد ارتباطات بوده و هست و این روزها را بی‌شک یکی از سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین روزها برای مجموعه وزارت ارتباطات و صدالبته بیش از آن برای مردم عزیز ایران می‌داند.

اما نهادهای امنیتی کشور به‌عنوان مسئولین حفظ نظم و امنیت معتقدند در برقراری مجدد ارتباطات باید جانب احتیاط را رعایت کرد و بر این اساس تاکنون شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتورها ابلاغ نکرده است و قطع به‌یقین به‌محض دریافت مجوز از شورای امنیت کشور ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.

گفتنی است صبح امروز 30 نفر از مجمع نمایندگان تهران در نامه‌ای به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار اتصال مجدد اینترنت موبایل شدند.

سیتنا اضافه می‌کند؛ ۳۰ نماینده تهران در نامه‌ای به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید داشتند با توجه به قطع طولانی مدت اینترنت هرچه سریع‌تر نسبت به برقراری اینترنت موبایل استان تهران اقدام کنند.

متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات احتراما عنایت دارید که قطع طولانی مدت اینترنت به خصوص اینترنت موبایل ضرر و زیان هنگفتی را بر اقتصاد فضای کسب و کار و فضای آموزشی و پژوهشی کشور تحمیل کرده است حال که با مشارکت هوشمندانه مردم فهیم ایران به خصوص تهران آرامش حاکم گردیده است انتظار آحاد مردم، دانشگاهیان، کسبه، بازاریان و کارآفرینان تسریع در برقراری اینترنت موبایل استان تهران است.

شایسته است اقدام لازم در این زمینه به عمل آید.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-26 21:27

افزودن دیدگاه جدید