کد مطلب: 

237646

کلید حل مشکلات کشور، ترویج تولید داخل است

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در مراسم میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت مخابرات، گفت: امسال در وزارت صمت، هفت برنامه‌ی راهبردی در دستور کار داریم که توسعه و تعمیق ساخت داخل با عنوان نهضت ساخت داخل از محوری ترین آنهاست.
کلید حل مشکلات کشور، ترویج تولید داخل است

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهدی صادقی نیارکی، سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در مراسم میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت مخابرات، گفت: سیاستها و اقدامات راهبردی در راستای تولید ملی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ایشان بر این نکته که نظام بر تولید داخلی اهمیت می دهد، تاکید داشته اند و کلید حل مشکلات کشور را ترویج تولید داخلی عنوان فرموده اند.

وی ادامه داد: امسال در وزارت صمت، هفت برنامه‌ی راهبردی در دستور کار داریم که توسعه و تعمیق ساخت داخل با عنوان نهضت ساخت داخل از محوری ترین آنهاست.

صادقی نیارکی اضافه کرد: عمق بخشی به ساخت داخل با هدف تغییر از مونتاژ کاری به نوآوری در چارچوب تعمیق ساخت داخل دنبال می شود و تاکنون پنج میز تخصصی در خودرو و موتور سیکلت و صنایع پتروشیمی برگزار شده است.

معاون امور صنایع وزرات صمت، گفت: در میز تخصصی امروز ۲۶ شرکت تولید کننده حضور دارند و ۷۶ میلیون یورو کاهش ارزبری آن است.

وی افزود: ارزش قراردادهای امروز ۱۵۰ میلیارد تومان و با کاهش ارزبری ۶۲ میلیون یورویی است. همچنین ارزش تفاهم نامه های میز امروز ۲۰۰ میلیارد تومان و با کاهش ارزبری ۱۴.۵ میلیون یورو است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-26 15:08

افزودن دیدگاه جدید