کد مطلب: 

237640

برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی محصولات و خدمات تولیدکنندگان ایرانی در سایر کشورها از طریق MTN

مدیرعامل ایرانسل، گفت: تلاش داریم تا تولیدکنندگان ایرانی بتوانند از طریق MTN محصولات و خدمات خود را در کشورهای دیگر نیز عرضه کنند
برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی در سایر کشورها از طریق MTN

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر بیژن عباسی آرند در مراسم میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت مخابرات که در محل وزارت صنعت، معدت و تجارت برگزار شد، افزود: بخش عمده ای از قطعات صنعت مخابرات با عزم جدی و حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت بومی شده است.

وی ادامه داد: توسعه و تعمیق ساخت داخل و توجه به بومی سازی را در ایرانسل دنبال می کنیم، که این برای تولیدکنندگان یک فرصت طلایی است.

وی ادامه داد: تحریم ها یک فرصت را برای تولید داخل فراهم کرد و رویکرد وزارتخانه‌های صمت و ارتباطات برای توسعه داخلی سازی، فرصتی برای تولیدکنندگان است.

عباسی آرند اعلام کرد: با ۹ مجموعه شرکتهای تولیدی مختلف، امروز قراردادهای خود را تنظیم می کنیم؛ که ارزش آنها ۲۰۰ میلیارد تومان است و کاهش ارزبری ۱۲ میلیون یورویی به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: در آینده در حوزه نرم افزارهای مورد نیاز هم برنامه هایی داریم و کاهش ارزبری ۱۰ میلیون یورو در این حوزه در دستور کار است.

وی همچنین با اشاره به شراکت اپراتور بین‌المللی MTN در پروژه ایرانسل و حضور این اپراتور در کشورهای مختلف، گفت: تلاش داریم تا تولیدکنندگان ایرانی بتوانند از طریق MTN محصولات و خدمات خود را در کشورهای دیگر نیز عرضه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-26 13:45

افزودن دیدگاه جدید