کد مطلب: 

237496

برگزاری نمایشگاه تلکام پلاس با رویکردی جدید

نمایشگاه تلکام امسال با رویکردی جدید و با نام جامع تر «مخابرات و راه حل های نوآورانه CIT» از 26 تا 29 آذرماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه تلکام پلاس با رویکردی جدید

به گزارش سیتنا، مهندس فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، در سرمقاله شماره 50 ماهنامه نسل چهارم نوشت:

همانطوری که در سرمقاله ماه قبل ماهنامه نسل چهارم وعده داده بودیم، نمایشگاه تلکام امسال با رویکردی جدید و با نام جامع تر «مخابرات و راه حل های نوآورانه CIT» از 26 تا 29 آذرماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه دستگاه‌های تاثیرگذار دولتی در توسعه ارتباطات کشور و رونق تولید همانند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه‌ها و پارک های علمی و فناوری حضور فعال خواهند داشت.
از طرف دیگر شرکت‌های مشاوره، فنی ومهندسی و تولیدی حوزه مخابرات، دستاوردهای تحقیقاتی و صنعتی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
همانگونه که وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده بودند؛ نمایشگاه تلکام امسال با حضور پررنگ دانشگاه‌ها، اپراتورها و شرکت های تولیدی و با تعامل بین آنها برگزار می‌شود، به همین دلیل تلاش فراوان صورت گرفت تا تلکام امسال همزمان با نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش و فناوری» و همچنین نمایشگاه «تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» در یک مکان برگزار شود.
حضوراستارت‌آپ‌ها در این نمایشگاه از طریق کارخانه های نوآوری که ارتباط بیشتر و بهتری با صنعت دارند، شکل خواهد گرفت.
در این نمایشگاه، از بیش از 60 دستاورد سخت افزاری و نرم افزاری رونمایی خواهد شد و همچنین تفاهم نامه های همکاری بین کارفرمایان و تولیدکنندگان حوزه ICT برای محصولاتی که تا کنون تولید داخل نداشته اند با حضور مقامات ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبادله خواهد شد (برگزاری میز تخصصی تعمیق ساخت  داخل در صنعت مخابرات کشور). همچنین در کنار نمایشگاه تلکام پلاس نشست پویش ظرفیت یا Capacity Campaign در روزهای 27 و 28 آذر برگزار می‌شود.
علاوه بر سخنرانی های تخصصی، میزهای گفتگو بین نمایندگان، دستگاه های دولتی مرتبط، اپراتورهای ارتباطی، مراکز تحقیقاتی، اتحادیه‌ها و سندیکاها، صندوق ها و بانک های تخصصی، بخش های صنعتی و تولیدی، کارخانه های نوآوری با سایر ذینفعان برقرار خواهد بود تا تعامل سازنده صورت پذیرد.
هدف اصلی از نشست پویش ظرفیت که از تجمیع استعدادها و توان های بخش دانشگاه ، صنعت و اپراتورها حاصل خواهد شد، به شرح زیر است:

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-24 10:36

افزودن دیدگاه جدید