کد مطلب: 

237471

فیلم/ آذری جهرمی با عذرخواهی برای قطع اینترنت: با شماره‌گیری #98* یک گیگابایت هدیه بگیرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار ویدئویی تاکید کرد: قطع دسترسی به اینترنت بین الملل تصمیم نهادهای امنیتی بوده، ولی امکان قطع همیشگی اینترنت وجود ندارد.
فیلم/ آذری جهرمی با عذرخواهی برای قطع اینترنت: با شماره‌گیری #98* یک گیگابایت هدیه بگیرد

به گزارش سیتنا، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار ویدئویی تاکید کرد: به‌عنوان وزیر ارتباطات، وظیفه تامین دسترسی آسان به اینترنت را دارم، اما وظیفه تامین آرامش با نهادهای امنیتی است.

وی خاطرنشان کرد که قطع دسترسی به اینترنت بین المللی تصمیم نهادهای امنیتی بوده، ولی امکان قطع همیشگی اینترنت وجود ندارد و اصلا زندگی بدون امکان دسترسی به اینترنت جهانی به سادگی مقدور نیست.

آذری جهرمی با توضیحاتی درباره‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات، از ارائه‌ی هدیه یک گیگابایتی اپراتورها به مشترکین با شماره گیری #98* خبر داد.

او در پایان این ویدئو به سهم خود از طرف دولت و حاکمیت برای ضربه وارد شده به کسب‌وکارهای اینترنتی مردم عذرخواهی کرد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-23 22:58

دیدگاه‌ها

تصویر Reza
من مغازه گیم نت و کافی نت دارم و متاسفانه در هفته گذشته بیش از 600 هرار تومان به من خسارت وارد شده. حالا عذرخواهی این اقا یا دیگران چه دردی از من و امثال من برطرف میکنه؟؟ ضمن اینکه هنوز اینترنت موبایل در جنوب استان تهران وصل نیست. و بدتر از ان توهین این شخص به مردمه که فکر کرده با یه مقدار حجم همه چیز درست میشه. واقعا متاسفم
ارسال شده توسط Reza در 03 آذر 98 - 01:11

افزودن دیدگاه جدید