کد مطلب: 

237454

دریافت کارت بازرگانی دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری وشکوفایی

رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران گفت: با تعاملات صورت گرفته شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی دریافت کارت بازرگانی، می‌توانند از تخفیف‌های ایجاد شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و اتاق بازرگانی ایران بهره‌مند شوند.
دریافت کارت بازرگانی دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری وشکوفایی

به گزارش سیتنا، افشین کلاهی در همایش ساختارهای حمایتی کسب و کارهای نوپا و شرکت دانش‌بنیان که به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، افزود: اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران یک نهاد غیر دولتی و مردم‌نهاد است که ۴۰ هزار عضو فعال اقتصادی کوچک و بزرگ دارد.

وی اظهار داشت: در زیرمجموعه اتاق بازرگانی ایران انجمن‌ها، تشکل‌ها و اتحادیه‌ها وجود دارد که مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان اتاق ایران نیز به عنوان یکی از این تشکل‌ها شکل گرفته است.

کلاهی با توصیه به اینکه شرکت‌های نوپا عضو تشکل‌های تخصصی و عضو اتاق بازرگانی شوند، گفت: ورود به تشکل‌ها می‌تواند شبکه‌سازی بین شرکت‌ها ایجاد کند و این شرکت‌ها می‌توانند با عضویت در این تشکل‌ها و اتاق برای خود بازار ایجاد کرده و همچنین سرمایه‌گذار پیدا کنند، تجربه نشان داده در حوزه‌هایی که کسب و کارهای نوپا قوی وارد شده‌اند، کسب و کارهای قدیمی را از رده خارج کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان همواره سعی کردیم حافظ منافع شرکت‌های نو پا باشیم، در دوره قبلی روسای صندوق نوآوری و شکوفایی این مجمع همواره یکی از منتقدان عملکرد صندوق بوده است اما در دور جدید فعالیت صندوق نوآوری، فعالیت‌های کاربردی در حال انجام است.

رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران گفت: ایجاد مرکز نوآوری و صندوق خطرپذیر در استان‌ها از سوی مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان در حال پیگیری است و شرط اول ورود شرکت‌ها به این مراکز وارد شدن به اتاق بازرگارنی است.

وی گفت: سعی داشته‌ایم شرکت‌های نوپا، صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق بازرگانی رابطه تنگاتنگ داشته باشند که خوشبختانه اکنون تعامل برای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا ایجاد شده است.

همایش ساختارهای حمایتی کسب و کارهای نوپا و شرکت دانش‌بنیان با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان کارآفرینان ایران و مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-23 17:10

افزودن دیدگاه جدید