کد مطلب: 

237439
ادامه‌ی روند اتصال استان‌ها به اینترنت جهانی؛

برقراری اتصال اینترنت خانگی کاربران در استان‌های مختلف ادامه دارد/ آغاز اتصال اینترنت خانگی در تهران/ نت‌بلاکز: اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی در حال افزایش است/ آغاز اتصال اینترنت همراه پس از اتصال کاربران استان‌ها به اینترنت خانگی

روند اتصال تدریجی کاربران مناطق مختلف کشور به اینترنت جهانی که از روز پنج شنبه و با کاربران سازمانی، حقوقی و دانشگاه ها آغاز شد، همچنان ادامه دارد و اینترنت خانگی برای مشترکان حقیقی نیز در استان‌های مختلف کشور در حال برقراری است.
برقراری اتصال اینترنت خانگی کاربران در استان‌های مختلف ادامه دارد/ نت‌بلاکز: افزایش اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی تا 22 درصد/ آغاز اتصال اینترنت همراه پس از اتصال کاربران استان‌ها به اینترنت خانگی

به گزارش خبرنگار سیتنا، روند اتصال کاربران به اینترنت که از روز پنج شنبه و در سطح اینترنت ادارات، شرکت‌ها و دانشگاه‌ها آغاز شده بود، شب گذشته (جمعه) به اینترنت خانگی در 10 استان رسید.

شب گذشته (جمعه) مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند و ظهر امروز (شنبه) نیز استان البرز به جمع استان‌های متصل به اینترنت جهانی اضافه شد.

در همین حال، نت بلاکز که طی هفته‌ی گذشته از کاهش اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی تا 5 درصد گزارش داده بود، از روز پنج شنبه از افزایش این سطح دسترسی تا 15 درصد خبر داد و بامداد شنبه نیز اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی تا 20 درصد افزایش یافت. دقایقی قبل نت‌بلاکز از افزایش اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی به 22 درصد خبر داد.

تکمیلی

نت‌بلاکز از افزایش اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی به 33 درصد خبر می‌دهد.

تا ساعت 15:40 شنبه؛ نت‌بلاکز از افزایش اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی به 64 درصد خبر می‌دهد.

تا ساعت 17:15 شنبه؛ نت‌بلاکز از افزایش اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی به 69 درصد خبر داد.

برخی منابع خبری هم گزارش می‌دهند که بسیاری از استان‌ها تا امشب (شنبه) به اینترنت جهانی متصل می‌شوند و این فرآیند ادامه خواهد داشت. این منابع خبری همچنین از آغاز اتصال اینترنت همراه پس از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند.

امروز یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد که با دریافت مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای کشور برقرار خواهد شد.

بررسی‌های ایسنا نشان می‌دهد که این اقدام آغاز شده و اینترنت در تهران در حال وصل شدن است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-23 14:26

افزودن دیدگاه جدید