کد مطلب: 

237344

راه‌اندازی بیش از 110 هزار ایستگاه 5G در چین

وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین اعلام کرد تا کنون 110 هزار دکل مخابراتی 5G در سراسر چین راه اندازی شده و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال جاری میلادی به 130 هزار دکل برسد.
راه‌اندازی بیش از 110 هزار ایستگاه 5G در چین

به گزارش سیتنا، «میائو وی» در آیین گشایش رسمی اجلاس جهانی نسل پنج مخابرات (۵G) در پکن افزود: در حال حاضر بیش از ۸۷۰ مشترک در چین از اینترنت نسل پنج استفاده می کنند.

او عنوان کرد: ۵G به عنوان فناوری پایه و کلیدی نقش مهمی در ارتقا نسل جدید فناوری های مخابراتی و اطلاع رسانی، توسعه اقتصاد دیجیتال و تلفیق آن با اقتصاد واقعی دارد.

 صنعت و فناوری اطلاعات چین تصریح کرد: به دنبال ترویج فناوری ۵G، روش های گوناگون مخابراتی از جمله اینترنت خودرو و اینترنت صنایع به وجود خواهد آمد چین با استفاده از مزایای خود ضمن پیشبرد توسعه صنعتی فناوری ۵G، برای کاربرد آن در زمینه هایی چون مصرف در اطلاع رسانی، خدمات عمومی، مدیریت اجتماعی و دیجیتالی شدن آن اقدام خواهد کرد.

میائو همچنین از مشارکت شرکت ها و موسسات تحقیقاتی سراسر جهان در ساخت شبکه ۵G چین و بهره مندی مشترک از دستاوردهای توسعه ۵G استقبال کرد.

نشست جهانی نسل پنج مخابرات سال ۲۰۱۹ به ابتکار شهرداری پکن، کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات، وزارت علوم و فنون و وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین از روز گذشته (چهارشنبه) در پکن برپا شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-21 19:42

افزودن دیدگاه جدید