کد مطلب: 

237283

پرداخت کمک حمایت معیشتی دولت به مشمولان تا پایان دوم آذر

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:​کمک حمایت معیشتی دولت پس از بررسی‌های انجام شده به حدود ۶۰ میلیون نفر پرداخت می‌شود. پرداخت به این تعداد که بالغ بر ۷۰ درصد جمعیت کشور را در بر می گیرد تا پایان روز شنبه دوم آذر ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.
پرداخت کمک حمایت معیشتی دولت به مشمولان تا پایان دوم آذر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پس از این تاریخ، افرادی که مشمول این طرح نشده اند می توانند مراتب استحقاق خود را با ارسال شماره ملی سرپرست خانوار از طریق شماره‌گیری #۶۳۶۹* اعلام کنند.

وزارت تعاون در این اطلاعیه تاکید کرد که شماره تلفن همراه، می‌بایست به نام سرپرست خانوار باشد و پس از رسیدگی و بررسی استطاعت مالی افراد متقاضی، اقدام لازم برای واریز وجه صورت خواهد گرفت.

چنانچه استحقاق متقاضیان تایید شود، مبلغ کمک حمایت معیشتی از ابتدای اجرای طرح به حساب آنان واریز خواهد شد و  افراد از هرگونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی به کلیه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله این وزارتخانه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها خودداری کنند.

وزارت تعاون، اطلاع‌رسانی لازم را توسط ستاد حمایت معیشتی، سخنگوی این ستاد، رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات انجام خواهد داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-20 23:47

افزودن دیدگاه جدید