کد مطلب: 

237248

سخنگوی دولت: بخش اعظم فعالیت‌های اقتصادی روی شبکه ملی اطلاعات استوار شده است

سخنگوی دولت، گفت: بخش اعظمی از فعالیت‌های اقتصادی روی شبکه ملی اطلاعات استوار شده است که باعث خوشحالی است.
سخنگوی دولت: بخش اعظم فعالیت‌های اقتصادی روی شبکه ملی اطلاعات استوار شده است

علی ربیعی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران از رفتار و درک شرایط توسط مردم سپاسگزار است و هرچقدر هم برخی رسانه ها خواستند جریان سازی و رهبرسازی کنند مردم با هوشمندی بیشتری از آنها فاصله گرفتند.

وی ادامه داد: بازهم در جلسه هیات دولت این موضوع ناآرامی ها مطرح شد و همچنین از هوشمندی رهبر معظم انقلاب و مواضع هوشمندانه ایشان که آنچنان ایستادند و با یک پیش بینی از تحرکاتی که داشتند موضع گیری کردند و آبی بر آتشی که بسیاری آن را برافروخته بودند ریختند.

دستیار ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه در جلسه امروز هیات دولت گزارشی از شبکه ملی اطلاعات ارائه شد، تصریح کرد: از وزیر ارتباطات بابت تلاش‌های انجام شده تشکر شد. امروز برخلاف کسانی که گفتند کاری در این رابطه انجام نشده است، نشان داده شد که بخش اعظمی از فعالیت‌های اقتصادی روی این شبکه استوار شده است که باعث خوشحالی است. در نشست امروز هم تداوم فعالیت شبکه و تقویت آن مورد تاکید قرار گرفت.

ربیعی با بیان اینکه بحث اینترنت و اتصال آن در جلسه امروز هیات دولت مطرح شد، خاطرنشان کرد: بررسی این مسئله به شورای امنیت کشور محول شده است. این ملاحظه در دستور قرار گرفته که اینترنت در استان‌ها برقرار شود تا نگرانی افرادی که در فضای مجازی کسب و کاری دارند، برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: همه ما می‌پذیریم که گاهی اوقات ناچاریم هزینه سوء استفاده از تکنولوژی را پرداخت کنیم چراکه امنیت برای ما بسیار مهمتر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-20 13:51

افزودن دیدگاه جدید