کد مطلب: 

237243
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با سیتنا، خبر داد:

صرفه جویی ارزی 8 میلیون یورویی شرکت مخابرات با خرید مودم‌های تولید داخل

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: انجام خرید "مودم با شرایط پرداخت بهاء پس از فروش به مشتری" از شرکت تولیدکننده داخلی، موجب صرفه جویی ارزی 8 میلیون یورویی در این شرکت شد.
صرفه جویی ارزی 8 میلیون یورویی شرکت مخابرات در خرید مودم‌های تولید داخل

مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، افزود: اولویت استفاده از تجهیزات تولید داخل کشور برای ما یک ضرورت است، از اینرو، برای تامین مودم مورد نیاز مشتریان خود، از شرکت تولید کننده داخلی خرید کردیم که این امر موجب صرفه جویی ارزی 8 میلیون یورویی در این شرکت شد.

وی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی را بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری یک ضرورت عنوان کرد و افزود: اگر همه ما بتوانیم برای تامین ملزوومات مورد نیاز خود از تولیدکنندگان داخلی خرید کنیم، نه تنها میزان وابستگی ما به شرکت های خارجی کاهش می یابد، بلکه این بهترین فرصت برای خلق ایده و تولید فناوری در داخل کشور محسوب می شود.

صدری، ضمن تاکید بر انجام روند قانونی خرید تجهیزات، توجه به صرفه جویی ارزی کشور را امری لازم دانست و اظهار داشت: این اقدام یعنی" خرید مودم با شرایط پرداخت بهاء پس از فروش به مشتری " اگر توسط شرکت مشابه خارجی انجام می شد، باعث خروج بیش از 8 میلیون یورو ارز از کشور می شد که ضمن جلوگیری از آن، موجب صرفه جویی در منابع ارزی کلان کشور شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-20 11:44

افزودن دیدگاه جدید