کد مطلب: 

237018
یک مدیر ارشد در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران:

اگر برای کارت سوخت اقدام نکردید، به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنید/ مشاهده‌ وضعیت کارت‌ سوخت‌ در POST.IR و EPOLICE.IR میسر است/ مابه‌التفاوت قیمت بنزین در کارت بانکی رانندگان تاکسی‌ اینترنتی شارژ می‌شود/ دو تاکسی اینترنتی بزرگ اعلام کردند که افزایش قیمت ندارند

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گفت: هر دو تاکسی اینترنتی بزرگ کشور اطلاعیه‌ای صادر کردند که به هیچ وجه قیمت‌ها را افزایش نخواهند داد.
اگر برای کارت سوخت اقدام نکردید، به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنید/ مشاهده‌ وضعیت کارت‌ سوخت‌ در POST.IR و EPOLICE.IR میسر است/ مابه‌التفاوت قیمت بنزین در کارت بانکی رانندگان تاکسی‌ اینترنتی شارژ می‌شود/ دو تاکسی اینترنتی بزرگ اعلام کردند که افزایش قیمت ندارند

به گزارش سیتنا، شهرام رضایی درباره جزئیات طرح سهمیه‌بندی بنزین با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مجری اجرای این طرح است، اظهار کرد: چند ماهی بود که ما خواهش کردیم که همه صاحبان خودرو کارت هوشمند سوخت خود را دریافت کنند، اما اشخاصی که تا کنون اقدام نکرده‌اند می‌توانند به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه و درخواست دریافت کارت سوخت خودروی خود را اعلام کنند.

به گفته وی، افرادی که درخواست کارت هوشمند سوخت خودروی خود را داده‌اند و دریافت نکرده‌اند می‌توانند در سایت POST.IR و یا EPOLICE.IR پیگیری کنند که کارت سوخت خودروی آنها در کدام باجه پستی است.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه تا پایان هفته ۷۳۰ هزار کارت سوخت معطله در باجه‌های پستی وجود داشته و خواهشم این است که افراد مراجعه و کارت سوخت خود را از دفاتر پستی دریافت کنند، افزود: کسانی که کارت سوخت خودروی خود را دریافت نکرده‌اند، سهمیه ماهانه آنها تا ۶ ماه در کارتشان ذخیره می‌شود.

وی درباره تاکسی‌های اینترنتی تصریح کرد: با تمهیداتی که وزارت کشور اندیشیده به آنها اطلاع داده شده است که مابه‌التفاوت قیمت نخست و دوم در مقدار پیمایشی که این تاکسی‌ها انجام می‌دهند به صورت اعتبار در کارت بانکی راننده این تاکسی‌های اینترنتی شارژ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این تمهیدات را وزارت کشور انجام داده است و پیمایش آن را تأیید می‌کند، اظهار کرد: به‌واسطه همین موضوع، هر دو تاکسی اینترنتی بزرگ کشور اطلاعیه‌ای صادر کردند که به هیچ وجه قیمت‌ها را افزایش نخواهند داد.

رضایی با بیان اینکه در طرح سهمیه‌بندی بنزین به آمبولانس‌ها ماهانه ۵۰۰ لیتر اختصاص می‌یابد، افزود: هیچ سهمیه‌ای به خودروهای دولتی اختصاص داده نمی‌شود همانطور که در مراحل پیشین سهمیه‌بندی بنزین نیز به همین شکل بوده است و این بار هم به هیچ‌وجه سهمیه‌ای ندارند و خودروهای دولتی باید اعتباری در بودجه داشته باشند و آزاد مصرف کنند که این موضوع در بهینه‌سازی مصرف سوخت نقشی بسزا دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-11-16 00:41

افزودن دیدگاه جدید