کد مطلب: 

236948

"بنیاد ملی توسعه‌ی فناوری بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء" افتتاح می‌شود

با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، دومین نهاد توسعه اشتغال پایدار در رسته فناوری اطلاعات وارتباطات ذیل برنامه اشتغال فراگیر، با عنوان " بنیاد ملی توسعه فناوری " افتتاح می شود.
"بنیاد ملی توسعه‌ی فناوری بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء" افتتاح می‌شود

به گزارش سیتنا، این نهاد با حضور مدیران و مسئولان عالی‌رتبه کشور، برخی از متخصصان و مدیران کسب ‌وکارهای بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری‌های نوین، هفته آینده،آغاز به کارمی کند.

این بنیاد ذیل طرح تکاپو-برنامه اشتغال فراگیر و با حمایت و پشتیبانی وزارت کار و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، در قالب یک نهاد عمومی – خصوصی به وظیفه راهبری زیست بوم توسعه فناوری‌های نوین در سه حوزه پیشرو شامل بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا می پردازد.

شایان ذکراست این بنیاد به عنوان نهادی تخصصی در سه بخش اصلی پژوهش، آموزش و توسعه‌بازار به ارائه خدمات می پردازد. ایجاد و توسعه پلتفرم¬های پرورش نیروی انسانی متخصص، ایجاد و توسعه کسب و کارهای نوآور، توسعه بازار در داخل و خارج کشور و سازماندهیاجزای زیست ‌بوم توسعه کسب وکارمبتنی بر فناوری‌های نوین، از جمله اهداف راه اندازی این بنیاد ملی به شمار می رود. علاوه بر تهران،‌ بنیاد پس از افتتاح و در فاز اول، فعالیت خود را در هفت استان کشورمان توسعه می دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-14 10:32

افزودن دیدگاه جدید