کد مطلب: 

236933

روابط عمومی وزارت صمت، دستگاه فعال در پاسخگویی به رسانه‌های جمعی

بر اساس جمع بندی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در شاخص های حضور در برنامه های صداوسیما و گفتگو با رسانه های جمعی به عنوان یکی از دستگاه های فعال شناخته شد و مورد تشکر و قدردانی علی ربیعی، سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت قرار گرفت.
روابط عمومی وزارت صمت، دستگاه فعال در پاسخگویی به رسانه‌های جمعی

به گزارش سیتنا، این ارزیابی پیرو ابلاغ سیاست‌ها، ملاحظات و برنامه‌های رسانه ای و تبلیغی دولت بوده است و این تقدیر به صورت مکتوب از سوی علی ربیعی به رضا رحمانی «وزیر صنعت، معدن و تجارت» ارسال شد.

در بخشی از این تقدیر آمده است:

امید است اهتمام جدی در اجرای سیاستها و برنامه های رسانه ای و تبلیغی دولت و حضور گسترده مدیران ارشد آن دستگاه در عرصه رسانه ای کشور منجر به انعکاس شایسته تلاش ها، اقدامات و خدمات صورت گرفته و همچنین امیدآفرینی و اعتمادبخشی به مردم شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2019-11-13 22:19

دیدگاه‌ها

تصویر ستاره
وزیر صمت با مطالب کذبی که گفت زندگی مارو نابود کرد نه خودرو کارداتی ارزان اومد و هم نوبت ما تو سامنه یکپارچه زمستان ۱۴۰۳ شد در حالی که قرار بود همه خودرو ها ۱ ساله تحویل مشتری شود تا کی دروغگویی
ارسال شده توسط ستاره در 30 فروردين 02 - 07:24
تصویر مرتضی
برا ما هم زمستان 1403 شد دوسال!!!!!!!!!!
ارسال شده توسط مرتضی در 31 فروردين 02 - 08:26
تصویر محمود تولایی
با سلام، من برای خودرو وارداتی ثبت نام کردم، حساب مسدود شده ولی اصلا امکان ورود به سامانه نمی دهد و هر بار وارد می شوم پیام می دهد که کدملی یا شماره موبایل صحیح نمی باشد. دوبار با ۱۲۴ تماس گرفتم پس از ۴۰ -۳۰ دقیقه انتظار، یکبار خط آزاد زد و یکبار هم که موفق به صحبت شدم، اپراتور خیلی غیر مسیولانه جواب داد که اختیار و دسترسی نداریم که اشکال را رسیدگی کنیم. او گفت همه چیز دست مدیر کل هاست و ما اختیاری برای بررسی نداریم. من از خود سامانه ۱۲۴ شاکی هستم. اطفا رسیدگی بفرمایید.
ارسال شده توسط محمود تولایی در 25 اسفند 01 - 11:55

افزودن دیدگاه جدید