کد مطلب: 

236913

پیشروی به سوی «شهر هوشمند» عملیاتی می‌شود

نشست مشترک شهردار تهران و مدیرعامل ایرانسل برگزار شد و مباحث مرتبط با هوشمندسازی شهر تهران، مورد بررسی قرار گرفت؛ تفاهم‌نامه‌ای در زمینه هوشمندسازی شهر تهران بین ایرانسل و شهرداری به امضا خواهد رسید.
پیشروی به سوی «شهر هوشمند» عملیاتی می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عصر سه شنبه، ۲۱ آبان‌ماه ۱۳۹۸ نشست مشترکی با حضور دکتر پیروز حناچی شهردار تهران و دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، در محل کار شهردار تهران برگزار شد.

در این نشست که جمعی از مدیران شهرداری و ایرانسل نیز در آن حاضر بودند، مدیرعامل ایرانسل ضمن ارائه گزارشی درباره ظرفیت‌های شبکه و خدمات ایرانسل، در زمینه برنامه‌ریزی برای همکاری‌های آتی در خصوص ایجاد و گسترش شهر هوشمند، با شهردار تهران گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در خصوص ارائه پلتفرم‌هایی در زمینه شبکه اینترنت اشیاء (IoT) و شهر هوشمند گفت: «ایرانسل با ظرفیتی که دارد می‌تواند راهکارهای متنوعی در حوزه‌های زیرساختی و ارائه خدماتِ هوشمندسازی شهر، ارائه دهد، تا شهروندان از یک سو و برنامه ریزان شهری از سوی دیگر، شاهد نتایج مطلوب آن باشند».

همچنین با تأکید دو طرف بر نیاز به پیشروی در گسترش تکنولوژی‌های جدید و تأثیر آن بر تجربه باکیفیت‌تر زندگی توسط شهروندان، درباره پیاده‌سازی زیرساخت مورد نیاز شبکه ۵G در تهران توسط ایرانسل گفت و گوهایی صورت گرفت.

شهردار تهران نیز با اشاره به ظرفیت‌ها و خدمات ایرانسل تأکید کرد: «هر کاری برای تأمین زیرساخت‌های موردنیاز ۵G و شهرهوشمند، به مصلحت شهروندان است، باید ایجاد شود و ما امید داریم ایرانسل به ما در این زمینه کمک کند».

حناچی همچنین ادامه داد: «هوشمندسازی در شرایط بحران و در شرایط عادی به شهر کمک می‌کند و از جنبه‌های گوناگون، از زیباسازی گرفته تا خدمت رسانی و تفکیک پسماندها، نیازهای شهر را تأمین خواهد کرد».

وی همچنین گفت: «اینکه اپراتورهای بزرگ مثل ایرانسل به مدیریت شهری کمک می‌کنند، امری ثابت شده است و ما هم بنا داریم در دو حوزه زیرساختی و خدماتی، از خدمات ایرانسل بهره ببریم».

شهردار تهران و مدیرعامل ایرانسل در این نشست مشترک، جوانب مختلف انعقاد تفاهم نامه‌ای در خصوص همکاری‌های متقابل را بررسی و نهایی کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-11-13 13:13

افزودن دیدگاه جدید